Mr.Umberto Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Een zwarte sentinel Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Jullie kunnen zelf ook een eigen gangwagen geven heh. Open allereerst cargrp.dat, dat ligt in de map data. Verwijder de voertuig waarvan je een gangwagen wilt van maken. Ik bijvoorbeeld vind de zwarte Vincent een gangwagen, dus ik verwijder alle Vincents die ik tegenkom in dat bestandje. Daarna zet ik bij mijn eigen gang de Vincent. Ok, nu rijden ze in Vincents. Ik open dan de carcols.dat en ga zoeken naar vincent. Ik verwijder dan de cijfers en zet alleen vincent, 0,0 Ze rijden voortaan alleen in zwarte Vincents! Dit kunnen jullie allemaal doen! Stel je voor, de groene Sabre aan je eigen gang! Reageren
Michiel23 Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Die zwarte Admirals, Kogelvrij die ze ook in die missie in Gta Vice City gebruikte 'Check out the Check in' ofzoiets. Reageren
Dastard Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Die zwarte Admirals, Kogelvrij die ze ook in die missie in Gta Vice City gebruikte 'Check out the Check in' ofzoiets. Je bedoelt "Check out at the Check in" ^^ De echte mafiabak: Zwarte Washington ^^ Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Jullie kunnen zelf ook een eigen gangwagen geven heh.Open allereerst cargrp.dat, dat ligt in de map data. Verwijder de voertuig waarvan je een gangwagen wilt van maken. Ik bijvoorbeeld vind de zwarte Vincent een gangwagen, dus ik verwijder alle Vincents die ik tegenkom in dat bestandje. Daarna zet ik bij mijn eigen gang de Vincent. Ok, nu rijden ze in Vincents. Ik open dan de carcols.dat en ga zoeken naar vincent. Ik verwijder dan de cijfers en zet alleen vincent, 0,0 Ze rijden voortaan alleen in zwarte Vincents! Dit kunnen jullie allemaal doen! Stel je voor, de groene Sabre aan je eigen gang! ik snap er niks van maarja. ik vind de zwarte limo >>> Door Bling: Je hebt je mening al in dit topic gegeven, hoor. Gelieve hier in het vervolg even op te letten. <<< Reageren
Las Vegas Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 De euros is ook wel relaxt Toekomstige Gang Car Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Vincent heb ik in de garage gepleurt :S en hij is erg lelijk als je hem maffia maakt... de achterkant moet ronder!!! ikzelf vind de Elegant het mooist, er kan geen spoiler op maar dat boeit niet Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 De echte maffiabak? Kom op, dan kom je toch niet aan met iets als een uranus of een euros? Natuurlijk, fijne wagens. Maar maffiabakken? Nee. Voor mij blijft een sentinel, in het zwart of grijs, toch echt de echte maffiabak. Niet mijn favoriete wagen, bij lange na niet, maar het blijft toch de meest geschikte wagen. Al komt de vincent ook aardig in de buurt.. As Melhoras, NeoSyp Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 De [/font]Hustler natuurlijk![/font] Reageren
L Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik ga voor de hustler, de naam zegt het al. Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Alle wagens in het zwart Reageren
game~skater Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 ik ga toch voor de washington dan wel de bruine die Mike Toreno heeft Reageren
NineEleven Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Idd, Washington is de mafiabak voor mij, grotere dan de andere auto's in de stad. King of the road! De admiral is ook erg schoon in het zwart maar is wat klein voor de mafia Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.