Jump to content

Wie weet nog wat leuke mods voor GTA 3?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Wie weet nog wat leuke mods voor GTA 3? Op GTAGarage staan 3 pagina's vol met GTA 3 mods maar ik ken geen engels. Hier staan alle GTA 3 mods op GTAGarage Maar welke is daar leuk van? De Darkel mod , Bridge to Ghost Town mod zijn leuk want die heb ik al. En de Intercity Highway mod lukt me niet om te instaleren want in die installer zit een bug , en handmatig instaleren van die mod begin ik niet aan want daar heb ik te weinig kennis voor. Weet iemand dus andere leuke GTA 3 mods? Zie link...

Geplaatst:

Of een bepaalde mod leuk is, weet je pas wanneer je deze uitgeprobeerd hebt. De één vindt de 'Ghost Town bridge' een leuke mod, terwijl de ander de 'Darkel mod' weer leuk vindt. Het is daarom moeilijk te bepalen, welke mod nou leuk is en welke niet; dat ligt dus geheel aan jezelf.

Maar goed... de meeste modificaties op de site waar je naar linkt, zijn de zogenoemde 'Player Skins', die dus alleen het uiterlijk van Claude zal veranderen. Daarnaast zijn de meeste modificaties op deze site slechts kleine aanpassingen in het spel.

Voor vele andere modificaties voor GTA III, raad ik je aan om ook hier eens een kijkje te nemen. De taal, wat in dit geval Duits is, zal misschien ook niet handig voor je zijn, maar wellicht dat je -aan de hand van de screens- wat wijzer van de betreffende modificaties kunt worden. ;)

Geplaatst:

Voor een hele grote -en nederlandse- mod, misschien vindt je dezemod leuk, samengesteld door een Belg die zich KillerKip noemt. Gewoon op "Download Now" klikken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...