-Omar- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb net: Tom Clancy's Rainbow Six Lockdown gekocht Alleen asl ik een missie start laad ie en dan krijg ik een blauw beeld ik zie dan alleen maar bijv me leven en me kogels maar niet me armen van me mannetje waar hij een geweer/pistool/gun in moet houden inplaats daarvan zie ik een blauw beeld Weten jullie mischien hoe dit komt? PS: De systeem eisen zijn perfecht op San Andreas op te kunnen spelen dus ik denk ik denk weet het dus niet zeker dat het daar niet aan licht wie o wie wil/kan me helpen? PS: toen ie geinsteleerd was ging hij nog wel even nieuwe driver instaleren kan het mischien daar door komen? >>> Door Preddy: Je weet wel hoe te editten, waar doe je dat dan niet<<< Bewerkt: 5 augustus 2007 door Preddy Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Dat zou het mogelijk kunnen zijn ja , dus je moet ff achterhalen welke driver je eerst had (wat voor driver awas het ) en die weer terug instaleren Reageren
-Omar- Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Dat zou het mogelijk kunnen zijn ja , dus je moet ff achterhalen welke driver je eerst had (wat voor driver awas het ) en die weer terug instaleren Uhh sorry maar hoe doe je dat? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Je kan ook proberen nieuwe drivers van de site van je videokaart te downloaden. Moet je even naar "Start> uitvoeren> DXdiag". En dan beeldscherm. Daar staat het merk van je videokaart en dan moet je even op die site kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.