PrI3sT Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 hoe zet je mods in flatout of is het hetzelfde als in andere games please leg het me uit hoe zoiets moet Reageren
K.O. Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) Mods installeren gaat voor vrijwel elke game anders. Sommigen hebben zelfs helemaal geen modding-mogelijkheid. Bij de GTA-serie lijken de modding-mogelijkheden wel heel veel op elkaar, omdat Rockstar de games telkens op (bijna) dezelfde manier in elkaar gestopt heeft. Bij een game als FlatOut werkt dit waarschijnlijk heel anders. Hiervoor zou ik echter niet in het 'Overige hulp'-forum kijken, maar in het 'Overige-games'-forum. Hier komen waarschijnlijk meer mensen met verstand van FlatOut. Tevens staat in de ReadMe bijna altijd verteld hoe de mod te installeren. Ook kun je met Google zoeken op bijvoorbeeld 'flatout modding'. Misschien helpt deze site of dit forum je een beetje. Bewerkt: 3 augustus 2007 door K.O. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Mods installeren gaat voor vrijwel elke game anders. Sommigen hebben zelfs helemaal geen modding-mogelijkheid. Bij de GTA-serie lijken de modding-mogelijkheden wel heel veel op elkaar, omdat Rockstar de games telkens op (bijna) dezelfde manier in elkaar gestopt heeft. Bij een game als FlatOut werkt dit waarschijnlijk heel anders. Hiervoor zou ik echter niet in het 'Overige hulp'-forum kijken, maar in het 'Overige-games'-forum. Hier komen waarschijnlijk meer mensen met verstand van FlatOut.Tevens staat in de ReadMe bijna altijd verteld hoe de mod te installeren. Ook kun je met Google zoeken op bijvoorbeeld 'flatout modding'. Misschien helpt deze site of dit forum je een beetje. in het overige games forum heb ik ook al een topic gezet staat er al 3 maanden te staan 0 reacties word ik pisnijdig van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.