sevaboy Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Nee, het werkt niet. Als ik met de spawner van CrazyTrainer spawn, krijg ik niets. Als ik de garage-editor gebruik gaat de garage niet open. Wat moet ik doen. Dat is nog geen antwoord op mijn vraag... Het begin Eerst download je de Crazy trainer(heb je alvast gedaan)dan verplaats je de map met de bestanden naar de mappen van Gta:San Andreas,dan klik je erop,dan zie je 3 bestanden,je moet op het tekentje klikken en nu kun je kiezen,garage editor,spawner en launcher,klik op garage editor. Garage editor Dan kies je de auto die je wilt en de garage die je wilt(je kunt hem ook tunen),dan komt er zeker 'Garage must closed',daar moet je niet opletten,hij staat toch in de garage.Dan ga je naar de garage en suprise,je auto staat daar Bewerkt: 5 augustus 2007 door sevaboy Reageren
Sef Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Dat heb ik ook gedaan, maar de garage ging gewoon niet open... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.