Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey ik verveelde me dus ik heb je spongebob bus gemaakt met sketchup ik weet niet als ik het gta kan zetten mischienn kan iemand anders het wel zoja : wens ik jullie veel plzier met mijn bus ? :D

hier staat ie 'klik'

Bewerkt: door bus
Geplaatst:
ik vind hem wel leuk maar niet zoooo overdreven goed :duh:

een 6 dan maar

Ik vind dat mensen niet zo hoeven te reageren als je het zelf niet beter kan :duh:

Ik geef hem een 8.5 :Y

Greetz :cya:

Een mening uiten is nog altijd vrij! Ook al vind die persoon hem lelijk waarom zou hij dan moeten zeggen dat hij hem mooi vind? Omdat hij het zelf niet kan? Dat vind ik maar een beetje flauwtjes. Hoe je je negatieve mening uit, dat is inderdaad wel eens een punt om bij stil te staan, je kan dat op een respectvolle en beleefde manier doen, maar ook op een kwetsende cruwe manier. Ik denk dat iedereen zich wel beter voelt op de respectvolle manier. Dus denk even na voordat je je mening uit.

Ik vind het opzich dat het wel iets heeft, maar ik als je het import in 3dsmax, zieje helaas die zwarte lijnen niet meer... Dus dan gaat het gewoon een vorm zijn zonder deur en alle andere dingen die in het vlak zelf gewerkt zijn. Dus als je iets high polyer werkt, dan kan je er voor zorgen dat alles mooi ingewerkt is. Dat geeft een veel beter resultaat.

Bovendien hebben de makers niet echt veel aan reactie zoals 'het is goed maar het kon beter een 6/10' Je kan hem bijvoorbeeld ook tips geven van het 3d programma en wat hij zoal beter kan afwerken. Dat maakt de sfeer en de groep toch iets meer gezelliger. ;)

Bewerkt: door Matiscus

@hierbovenen daarboven; Groot gelijk , zo helpen we elkaar tenminste en blijft er een gezellige sfeer.

Ontopic;

Ik vind het voor Sketchup erg mooi gemaakt , als ik het zag dacht ik ook meteen aan die bus :)

Ik geef het een 8/10 , het is leuk gedaan (ik weet ook niet of je veel ervaring heb) maar zoals matiscus zei; Als je iets meer High-Poly werkt , zou het nog mooier worden.

Nog succes met Sketchup!

Greetz.

[edit]Ik werd ingehaalt , gelukkig heb ik daar geen problemen mee ;)

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

ik vind hem echt heel gaaf, maar zo als hiervoor al gezegd was, deur iets naar achteren

greettzzz, Tha-Ran

Geplaatst:

het is al een goed begin :tu: er zijn idd nog wel een paar aanpassingen nodig, maar het ziet er wel goed uit, zo'n idee heb ik nog nooit eerder gehoord. _O_

ik ben hem nu aan het editen want er zaten wat bugs in en ik maak er betere wielen op

updateje: ik heb de bugs gefixt ongetextuurde dingen geteztuurt en nieuwe wielen er op en de deur naar achter :)

untitled12oq8.th.png

rate en com please :)

Bewerkt: door gta-pilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...