venturaburger Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 ik heb the da nang thang missie gedaan ,de enige opdrachtgever is nog de rc shop ,en nog een missie of twee van de truck missions hoelang moet ik wachten op het telefoontje voor de outrider missie , :huh: ik begrijp er niets van heb the da nang thang reeds een tweede maal gespeeld maar ik krijg geen volgende missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 ik heb the da nang thang missie gedaan ,de enige opdrachtgever is nog de rc shop ,en nog een missie of twee van de truck missions hoelang moet ik wachten op het telefoontje voor de outrider missie , :huh: ik begrijp er niets van heb the da nang thang reeds een tweede maal gespeeld maar ik krijg geen volgende missies ik denk niet dat je hier een telefoontje nodig hebt, ben je al is bij de garage van cj gaan kijken??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
i kill ryder! Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 welk land is het las vegas,san fransisco of los angeles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
i kill ryder! Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 he trouwens je moet eerst die missie van RC afmaken en daarna krijg je volgens mij weer telefoontjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 welk land is het las vegas,san fransisco of los angeles. Heb jij het spel wel ooit uitgespeeld <_<.. Het is SanFierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 ik heb the da nang thang missie gedaan ,de enige opdrachtgever is nog de rc shop ,en nog een missie of twee van de truck missions hoelang moet ik wachten op het telefoontje voor de outrider missie , :huh: ik begrijp er niets van heb the da nang thang reeds een tweede maal gespeeld maar ik krijg geen volgende missies Op de kaart staat ook niets? In de desert misschien iets? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 probeer hem eens ergens anders te saven en aan en uit zetten mischien heb je de telefoon bug, zoals ik had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 ik heb the da nang thang missie gedaan ,de enige opdrachtgever is nog de rc shop ,en nog een missie of twee van de truck missions hoelang moet ik wachten op het telefoontje voor de outrider missie , :huh: ik begrijp er niets van heb the da nang thang reeds een tweede maal gespeeld maar ik krijg geen volgende missies Welke missies heb je nog meer gedaan? Heb je de missie's bij de Gant bridge allemaal gedaan? De laatste daar is Ice Cold Killa. Daarna krijg je Pier 69, en die start in het Noord-oosten van SF (bij Pier 69) @i kill ryder!: Zero's missies zijn niet nodig om verder te kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.