markoes Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) Ik zie hem steeds staan in de game shops maar weet niet of ik hem moet kopen 50 euro is een smak geld ik heb de demo al geprobeerd maar dat is niet veel soeps als iemand hem al heeft moet ik hem kopen of moet ik hem niet kopen Alvast bedankt Bewerkt: 4 augustus 2007 door markoes Reageren
Wrieh Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 als hij het zelfde is als de vuurbeker dan si het antwoord nee. Reageren
markoes Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 als hij het zelfde is als de vuurbeker dan si het antwoord nee. daar heb je gelijk in hp ende vuurbeker was egt een k*t spel! Reageren
Verrity Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik heb 'm sinds vandaag.. Redelijk leuk spel ik had meer verwacht. Nou ja als je het leuk vind om rond te lopen met twee zeurpieten achter je aan en de heletijd "Potter is prut" te horen. of naar die debiel in roze Omber te luisteren. Zeker een aanrader Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.