superjetze Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 ik heb even in VC gekeken en ik vond dit, ik kon het op een site vinden onder easter egg dus is het er wel één? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) Lijkt me niet , het verwijst naar niets of niemand. Het is ook niet komisch of iets dergelijks dus het lijkt me niet echt nodig om zoiets te vermelden. Bewerkt: 3 augustus 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wijst Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Nee dit is geen easter egg. Easter eggs zijn grappen of verwijzingen van de makers. Dit is een gewoon oud verroest schip dat is gezonken, dus geen grap of verwijzing ! >>>Hier kan je meer informatie vinden rondom easter eggs !<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 hebben ze er waarschijnlijk ingestoken om het wat realistischer te maken besluit : geen EE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 oke, maar omdat je in VC niet kan zwemmen snap ik niet waarom ze het op de zeebodem hebben gelegt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 gewoon als simpele decoratie , zelf al zou je kunnen zwemmen bijvoorbeeld met een mod , wat heb je er dan aan? En je ziet hem toch gewoon liggen als je op de kade staat ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.