Bigstijn Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Als ik een auto probeer te tunen gaat het altijd bij het derde ding fout. Ik kies eerst een mooie skin, dan een car color. En als ik exhausts aanklik valt hij uit en zegt fout in gta_sa.exe Heeft iemand deze bug eerder gehad? Of weet iemand hoe ik hem kan verhelpen? Alvast bedankt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Dat heb ik ook maar is het bij jou ook bij SA-MP? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Als ik een auto probeer te tunen gaat het altijd bij het derde ding fout.Ik kies eerst een mooie skin, dan een car color. En als ik exhausts aanklik valt hij uit en zegt fout in gta_sa.exe Heeft iemand deze bug eerder gehad? Of weet iemand hoe ik hem kan verhelpen? Alvast bedankt Heb je toevallig die 'Transfender fix' geïnstalleerd? Want deze mod levert nog wel eens problemen op, volgens mij. Ik heb de mod wel eens geïnstalleerd gehad, en daar stopte hij ook als ik bepaalde dingen wou toevoegen. Daarnaast kan het ook gewoon liggen aan bijvoorbeeld het gebruik van carmods. Een carmod tunen lukt volgens mij ook niet altijd. Heb je geen mods geïnstalleerd, dan heb ik nog wel een andere optie. Je kan namelijk deze patch nog even downloaden, die hier en daar wat bugs verhelpt. Ik weet overigens niet of deze patch ook schadelijk is voor mods, maar ik meende dat mods en de patch niet, of althans, niet goed samengaan. Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Heb je gemod? Heb je al geprobeert GTA opnieuw te instaleren? Greetz. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Dat heb ik ook maar is het bij jou ook bij SA-MP? Ja, daar heb ik het spijtig genoeg ook. Heb je toevallig die 'Transfender fix' geïnstalleerd? Want deze mod levert nog wel eens problemen op, volgens mij. Ik heb de mod wel eens geïnstalleerd gehad, en daar stopte hij ook als ik bepaalde dingen wou toevoegen. Daarnaast kan het ook gewoon liggen aan bijvoorbeeld het gebruik van carmods. Een carmod tunen lukt volgens mij ook niet altijd. Heb je geen mods geïnstalleerd, dan heb ik nog wel een andere optie. Je kan namelijk deze patch nog even downloaden, die hier en daar wat bugs verhelpt. Ik weet overigens niet of deze patch ook schadelijk is voor mods, maar ik meende dat mods en de patch niet, of althans, niet goed samengaan. Nee, ik heb wel een mod proberen te tunen maar bij normale voertuigen is dit ook. Ik wou een net gedownloade nieuwe ''sultan'' met nieuwe skins bijgeleverdt tunen. Maar ook hier viel hij uit bij het derde ding. Heb je gemod? Heb je al geprobeert GTA opnieuw te instaleren?Greetz. Ja, ik heb best veel carmods en ik zou het jammer vinden als ik hem opnieuw moest installeren. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik heb het probleem bij SA zelf opgelost (Niet letterlijk, maar figuurlijk) het komt dus inderdaad door carmods. Alleen nu zit ik nog met de tuningsproblemen op SA-MP. Het maakt niet uit welke auto ik tune maar ze vallen allemaal weer bij een paar punten uit. Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik heb het probleem bij SA zelf opgelost (Niet letterlijk, maar figuurlijk) het komt dus inderdaad door carmods.Alleen nu zit ik nog met de tuningsproblemen op SA-MP. Het maakt niet uit welke auto ik tune maar ze vallen allemaal weer bij een paar punten uit. Kan dat mischien niet aan de server liggen me vraagteken doet het niet) Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik heb het probleem bij SA zelf opgelost (Niet letterlijk, maar figuurlijk) het komt dus inderdaad door carmods.Alleen nu zit ik nog met de tuningsproblemen op SA-MP. Het maakt niet uit welke auto ik tune maar ze vallen allemaal weer bij een paar punten uit. Kan dat mischien niet aan de server liggen me vraagteken doet het niet) Nee, het licht niet aan de server. Ik heb dit vrijwel bij alle servers. Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hmm mischien moet je je San Andreas opnieuw instaleren maar dat ik wel heel zonden Of een paar hele zwaren car mod eruit halen, Hoeveel carmods heb je ongeveer in je spel als ik vragen mag. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hmm mischien moet je je San Andreas opnieuw instaleren maar dat ik wel heel zonden Of een paar hele zwaren car mod eruit halen, Hoeveel carmods heb je ongeveer in je spel als ik vragen mag. Ik ben de laatste tijd flink aan het modden geweest dus ik denk dat er wel 5 a 10 inzitten. Maar hier licht het niet aan, want voordat ik het instaleerde had ik hier ook al last van. Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Says by: Bigstijn Ik ben de laatste tijd flink aan het modden geweest dus ik denk dat er wel 5 a 10 inzitten. Maar hier licht het niet aan, want voordat ik het instaleerde had ik hier ook al last van. Heb je het al aan een Admin/Mod van de server gevraagt mischien weet die er wel wat op? Had je dit ook al toen je San Andeas net had? Mischien heb je wel tijdens/met het modden iets verwijderd wat je nodig had in de Tuning garage?, het zou kunnen. Bewerkt: 4 augustus 2007 door gtaman122 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Says by: BigstijnIk ben de laatste tijd flink aan het modden geweest dus ik denk dat er wel 5 a 10 inzitten. Maar hier licht het niet aan, want voordat ik het instaleerde had ik hier ook al last van. Heb je het al aan een Admin/Mod van de server gevraagt mischien weet die er wel wat op? Had je dit ook al toen je San Andeas net had? Mischien heb je wel tijdens/met het modden iets verwijderd wat je nodig had in de Tuning garage?, het zou kunnen. Ik schat dat ik San Andreas een jaartje heb, en ik denk dat ik het sinds een maandje heb. Ik denk dat het wel zou kunnen dat ik iets verwijdert of fout gereplaced heb. Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Says by: Bigstijn Ik schat dat ik San Andreas een jaartje heb, en ik denk dat ik het sinds een maandje heb. Ik denk dat het wel zou kunnen dat ik iets verwijdert of fout gereplaced heb. Maar een backup van je GTA 3 die je nu hebt, en zet hem bijv op je destkop en dan verwijder je hem uit de map GTA San Andreas. Instaleer heb dan opnieuw en kijk of de bug/probleem verdwenen is. Is het probleem opgelost dan heb je denk ik iets verwijderd of een te rare carmod geinstleerd nu kan je weer proberen automods te instaleren, maar kijk dan bij elke carmod of je de tuning garage in kan! Ik hoop dat dit werkt veel succes ! PS: Wil je het zeggen als je het probeer en of het gelukt is? Bewerkt: 4 augustus 2007 door gtaman122 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.