PrI3sT Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 even vooraf ik wist niet waar ik dit topic moest plaatsen dus het kan dat het verkeerd staat hier kun je een dick rider zien een mod voor in vc mijn vraag is kun je die mod ook hebben in sa ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Als hij niet bij de SA afdeling te vinden is , zal hij waarschijnlijk neit beschikbaar zijn. Je zou iemand die erg goed kan modden kunnen vragen of hij de mod kan converteren (wat voor mod is het) voor SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 ik ken niet echt iemand jullie wel ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 ik ken niet echt iemand jullie wel ? Je kunt een request doen in het "modding request topic." Of je kunt kijken of iemand anders hem voor je kan vinden in het "ik zoek een mod topic." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 ja ik zal je wijze raad opvolgen don leone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.