maki115 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 ik heb een vraag over nfs underground 2 hoe kun je wagens unlocken en al die andere snufjes bijv. open doors? Reageren
BinkieNet Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 ik heb een vraag over nfs underground 2hoe kun je wagens unlocken en al die andere snufjes bijv. open doors? Veel in je cariere winnen! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 In het wagenpark kan je auto's inwisselen ,De auto's kan je vrijspelen door racen te voltooien.De auto's worden dan automatisch bij het wagenpark gezet en zo kun je ze inwisselen voor andere auto's! Reageren
Mastertuner Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik veronderstel dat je bedoelt met cheats? Zoja: Op welk platform heb je NFSU 2? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik heb het op de ps2 ,en dan kan je gewoon de wagens vrijspelen zoals ik al zei in me vorige post! Reageren
maki115 Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) ja is goed alleen ik wil zo graag die deuren hebben die open kunnen en die dan naar boven gaan hier is screen Bewerkt: 3 augustus 2007 door maki115 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Dat moet je ook vrijspelen.als je het niet weet dat het vrijgespeelt is krijg je een sms bericht van die onderdelen zijn nu vrijgespeelt. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Dat moet je ook vrijspelen.als je het niet weet dat het vrijgespeelt is krijg je een sms bericht van die onderdelen zijn nu vrijgespeelt.Het is volgens mij wel duidelijk dat jou tip is doe je Carriere gewoon verder. Als je even je platform geef. Dan kan ik even kijken voor cheats.... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 ja is goed alleen ik wil zo graag die deuren hebben die open kunnen en die dan naar boven gaanhier is screen Hier is geen cheat voor...Er is wel een geld cheat maar je moet die deuren unlocken,Dat doe je door racen te winnen. Reageren
maki115 Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 hahaaa zie hier mijn open doors en nog een extra tje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.