Jump to content

Vraagje?

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan je een phoenix vinden in welk gebied?

Ik heb KITT gedowload en dat is een phoenix dus waar kan je die vinden welk stuk land? :duh:

Geplaatst:

Een Phoenix is een wagen die je vrijwel nooit tegenkomt en ook nergens spawnt. Ik heb hem zelf ook nog nooit zien rondrijden. Hij is wel te verkrijgen in een straatrace (weet niet meer welke, wie wel?), waar je hem na de start meteen in een garage kan zetten.

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

De Phoenix heeft geen vaste locatie en rijdt gewoon in het spel rond. Toch kun je hem makkelijk te pakken krijgen tijdens de race San Fierro Hills (te starten achter Wang Cars in San Fierro). Rijdt de auto naar een garage, zet hem erin en wacht tot je gedisqualificeerd wordt. Ga met escape uit het racemenu, wandel (of rijd) terug naar de garage en daar staat hij.

Geplaatst:

Of als je wil kan je een car spawner downloaden of de ultimatetrainer.

Je kan ze HIER donwnloaden als je een beetje naar beneden scroo zie je de crazy trainer 151 die zou ik nemen die heb ik zelf ook ^_^

Geplaatst:

De Phoenix heeft geen standaard spawnplek en is in een bepaald opzicht redelijk zeldzaam. Je ziet ze nagenoeg nooit rijden, zelf ben ik er nog nooit één tegengekomen met als grote uitzondering de missie A Home in the Hills, deze Phoenix moet je in deze missie vernietigen.

Maar de Phoenix is kinderlijk eenvoudig te bemachtigen! Ga naar San Fierro en start daar de streetraces en kies de race San Fierro Hills, je start deze race in een Phoenix en het enige wat jij hoeft te doen is 'm in één van je garages te zetten en je te laten diskwalificeren voor de race. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...