JBm* Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) Ik heb een tip als je snel ammo wilt , als je multieplayer speelt gaat je ammo met grote stappen omhoog, speel dit een paar keer achter elkaar en je hebt oneindig kogels dit geld voor al je wapens . Bewerkt: 22 december 2004 door JBm* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 maar ik heb iets gehoord dat je naar ammu nation moet gaan en dan naar die schiet toernooi en als je daar uit gaat krijg je free ammo. Weet je hoe je dat moet doen want bij multiplayer geven ze je beperkte wapens licht eraan waar je gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ik heb ook een maniertje om een 9mm te krijgen. Als je bij Amunnation bent en je koopt wapens dan schiet ik altijd die gast dood , Want dan krijg je een 9mm gratis. Ik koop meestal 1 9mm en dan schiet ik die gast dood. :lol: Dus 2 voor de prijs van 1. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JBm* Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) ik heb in san fierro een paar keer gespeelt ( multieplayer) , ik merkte toen dat ik meer kogels had Bewerkt: 22 december 2004 door JBm* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 als iemand met 2 player dood gaat heb ik soms alleen maar 1 geweertje nog over dat vind ik vaag. :huh: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 maar ik heb iets gehoord dat je naar ammu nation moet gaan en dan naar die schiet toernooi en als je daar uit gaat krijg je free ammo. Weet je hoe je dat moet doen want bij multiplayer geven ze je beperkte wapens licht eraan waar je gaat dat heb ik ook ergens gelezen maar ik weet het ook niet zo . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Volgens mij werkt dit niet, als ik mp speel en dood ga, heb ik altijd maar evenveel wapens als waar ik ben met begonnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.