Jump to content

Skimmer Breakes Sky Limit

Miek

Recommended Posts

Wel ik Was op You Tube en ik kwam een Filmpje

Tegen dat je met een Skimmer Egt zo heel hoog in de wolken kan vliegen en je

zit heel hoog in de lucht :puh: en je kan eruit springen en je val zo egt hoog naar beneden...

Hier de link: http://nl.youtube.com/watch?v=UuEYaQ4nP0Q

Als hij niet werkt Zoek met de zoekfuntcie daar:VCS plane.

Maar als je het filmpje gezien hebt,Zeg eens,

Hoe doet hij dat?

Daaaaaaaag!! :cya:

Delen op andere websites

ik denk een mod zo simpel als iets :duh:

Probeer je andwoord iets meer te onderbouwen dat andere mensen van dit forum het ook begrijpen!

Het is slechte beeldkwaliteit maar toch.Ik denk vrijwel dat het een mod is want een skimmer hoort op het water en kan er niet van af (volgens mij), ik ga kijken of er een cheat is voor een skimmer die van het water af kan!

Delen op andere websites

ik denk een mod zo simpel als iets :duh:

Probeer je andwoord iets meer te onderbouwen dat andere mensen van dit forum het ook begrijpen!

Het is slechte beeldkwaliteit maar toch.Ik denk vrijwel dat het een mod is want een skimmer hoort op het water en kan er niet van af (volgens mij), ik ga kijken of er een cheat is voor een skimmer die van het water af kan!

een skimmer kan altijd van het water af hoor, alleen normaal niet zo hoog, een mod is t trouwens niet want de psp/ps2 valt niet te modden.

goeie link:

http://nl.youtube.com/watch?v=UuEYaQ4nP0Q

shit dit moest nog bij de post hierboven sorry

>>> Door SummerBase: Samengevoegd dan maar... :)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

• 3 maanden later...

Gijsso gast, dat kan niet van zijn computerbeelscherm gefilmd zijn. Hoe kan je je computerbeeldscherm bewegen? En hoe krijg je in gods naam VCS op je PC? Niet dus. Dat is geen mod. Dat kan gewoon. DX11 zegt het ook een paar posts hiervoor.

En waarom bump je dit topic?

Delen op andere websites

• 1 year later...

Ik heb dit topic al redelijk lang geleden gemaakt, maar ik wil nog eens melden dat het geen mod is. Ik heb na hard oefenen het onder de knie sinds een jaar geleden en je kan echt superhoog. Zo hoog dat je de lucht zelfs zwart word, en de gebouwen niet meer zichtbaar zijn. Als je op een bepaalde hoogte komt, word je Skimmer onstabiel en kan hij neerstorten, na een onhandige kluts gewiebel.

Als je ondersteboven bent moet je net het omgekeerde doen: normaal blijf je in de lucht door je joystick naar beneden te doen, nu moet je hem naar boven richten. Ook draaien moet je voorzichtig doen, maar vergeleken met de Dodo in GTA III is dit een babyoefening.

Zeker eens proberen, het is de moeite waard! :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...