Miek Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Wel ik Was op You Tube en ik kwam een Filmpje Tegen dat je met een Skimmer Egt zo heel hoog in de wolken kan vliegen en je zit heel hoog in de lucht en je kan eruit springen en je val zo egt hoog naar beneden... Hier de link: http://nl.youtube.com/watch?v=UuEYaQ4nP0Q Als hij niet werkt Zoek met de zoekfuntcie daar:VCS plane. Maar als je het filmpje gezien hebt,Zeg eens, Hoe doet hij dat? Daaaaaaaag!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 ik denk een mod zo simpel als iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 ik denk een mod zo simpel als iets Probeer je andwoord iets meer te onderbouwen dat andere mensen van dit forum het ook begrijpen! Het is slechte beeldkwaliteit maar toch.Ik denk vrijwel dat het een mod is want een skimmer hoort op het water en kan er niet van af (volgens mij), ik ga kijken of er een cheat is voor een skimmer die van het water af kan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) ik denk een mod zo simpel als iets Probeer je andwoord iets meer te onderbouwen dat andere mensen van dit forum het ook begrijpen! Het is slechte beeldkwaliteit maar toch.Ik denk vrijwel dat het een mod is want een skimmer hoort op het water en kan er niet van af (volgens mij), ik ga kijken of er een cheat is voor een skimmer die van het water af kan! een skimmer kan altijd van het water af hoor, alleen normaal niet zo hoog, een mod is t trouwens niet want de psp/ps2 valt niet te modden. goeie link: http://nl.youtube.com/watch?v=UuEYaQ4nP0Q shit dit moest nog bij de post hierboven sorry >>> Door SummerBase: Samengevoegd dan maar... <<< Bewerkt: 4 augustus 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Maar hoe denk je heeft hij dat gedaan? Daag! Bewerkt: 4 augustus 2007 door Miek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 als j op de kop vliegt kan je inderdaad horer komen als normaal... is ook zo met sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 Maar dan val ik en stort neer Skimmer in de Fik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2007 Dat is zeker een mod. waarvan hij dat gefilmd heeft is van zijn computerbeeldscherm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2007 Gijsso gast, dat kan niet van zijn computerbeelscherm gefilmd zijn. Hoe kan je je computerbeeldscherm bewegen? En hoe krijg je in gods naam VCS op je PC? Niet dus. Dat is geen mod. Dat kan gewoon. DX11 zegt het ook een paar posts hiervoor. En waarom bump je dit topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Ik heb dit topic al redelijk lang geleden gemaakt, maar ik wil nog eens melden dat het geen mod is. Ik heb na hard oefenen het onder de knie sinds een jaar geleden en je kan echt superhoog. Zo hoog dat je de lucht zelfs zwart word, en de gebouwen niet meer zichtbaar zijn. Als je op een bepaalde hoogte komt, word je Skimmer onstabiel en kan hij neerstorten, na een onhandige kluts gewiebel. Als je ondersteboven bent moet je net het omgekeerde doen: normaal blijf je in de lucht door je joystick naar beneden te doen, nu moet je hem naar boven richten. Ook draaien moet je voorzichtig doen, maar vergeleken met de Dodo in GTA III is dit een babyoefening. Zeker eens proberen, het is de moeite waard! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 ik heb het al zo veel geprobeerd maar mij lukt het niet. @MartyCeha: je kan je psp met een AV-kabel aansluiten op beeldschermen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.