Nielok Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 veel rates verwacht ik hier tog niet vanwege het overdosis geslijm aan de crew en de massa-vriendjespolitiek hier zal daar geen tijd voor zijn Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 O rly? Dan maak ik wat tijd om dit uitzonderlijk origineel ontwerp een rate te geven. Ik vind het een mooie signature dat je gemaakt hebt , maar rechts van het hoofd van die meid is er nog een klein strookje niet gecanlined (Ofwel is het wat onduidelijk).Ik vind het gebruik van scanlines niet zo geslaagd, gum er een vlek uit wordt mooi hoor. Ook erg mooi gemaakt met de blurry vector vlekken. Wat wel wat minder is zijn die Zwart Witte vlekken, niet erg mooi vind ik. Maarja smaken verschillen. Over de tekst? Origineel, eigenlijk straalt je signature originaliteit uit . Over tot de orde van de post, Ik geef je een rate van 8/10 omwille van de bovenstaande vermelde punten. Goed bezig Nielok IB Reageren
spoeky Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 veel rates verwacht ik hier tog niet vanwege het overdosis geslijm aan de crew en de massa-vriendjespolitiek hier zal daar geen tijd voor zijn Mijn reacties worden altijd verwijderd hierover. Maar ik rate je sig wel even, ook al heb ik er weinig verstand van. :$ Ik vind het ook een mooie sig en ook erg orgineel! Ik vind die zwart witte vlekken juist mooi! Ook is de sig lekker kleurrijk. En dat onduidelijkheid vind ik nog wel meevallen! Ik geef je hier zeker een 9 voor! Want hij is erg orgineel! Respect voor je mooie sig en uitspraak! Reageren
Nielok Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Bedankt IB en spoeky voor de rates!!! smaken verschillen en zo heb ik het liefst en spoeky.. blijven proberen! Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) Ik zag de sig en meteen dacht ik; Hmm , eindelijk iemand die het een beetje anders doet Ik vind hem erg mooi , en je hebt mooie effecten gebruikt. Ook is ie (netzoals Spoeky al zei) erg kleurrijk en dat maakt hem erg leuk. Ik geef hem een 9/10 omdat hij origineel is en er goed uit ziet maar ik ben niet echt fan van roze [edit]650 alweer Bewerkt: 6 augustus 2007 door Galiorix Reageren
gta-pilot Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Lettertype: 8,33333333333333 Plaatsing: 10 Face: 8 Kleur: 7 | Render: 38 Plaatsing: 10 Mooiheid: 95 Ingeblend: 9 | Border: 5,5 Stijl: 6 Dikte: 5 | Kleur: 10 Stijl: 10 Verdeling: 10 | Achtergrond: 7 | Effecten: 9 | Overige: 6 | Bonuspunten: 7 | Commentaar: top alleen moet je boven nog wat meer doen | TOTAAL: 11,35417 | Aantal sterren: dat kan niet.... Bewerkt: 7 augustus 2007 door gta-pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.