Jump to content

HELP! ik heb een virus

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet prima raad, jij geeft advies dat mensen aan de gang gaan met google om zo de infectie half op te lossen

jouw methode laat gewoon enorm veel resten van de infecties achter..

Geplaatst:

Hoe kan je dat nu oordelen :schater: Je weet niet eens welk virus het is -.- en als er tips zijn om het helemaal weg te krijgen dan kunnen er geen dingen achterblijven.

Geplaatst:

op veel infecties zijn er vaak heel veel varianten, wat jij op google vind is vaak helemaal niet van toepassing op de variant die je hebt

een simpel virusje kan je inderdaad zo verwijderen (mits niet aan svchost.exe services.exe ect. gebonden) maar nogmaals, een infectie is veel complexer, zolang jij niet weet wat er precies op de PC aan de gang is (maak gebruik van combofix, hijackthis ect.) kun jij de infectie vaak niet volledig oplossen.

en anders heb ik wel een leuk idee, ik ga mijn test PC fijn infecteren met allerlei troep en dan gaan we kijken hoe snel jij het op lost.

als controle dan dus een hijackthis logje om te bekijken welke resten jij achter hebt gelaten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...