Jump to content

VC probleem


Ghost_Rider

Recommended Posts

Die data foute zijn sowieso geen beste fouten, ze geven meestal aan dat je CD stuk en/of beschadigd is. Kijk dus even op de achterkant van je CD of je daar krasjes en dergelijke ziet. Hou je CD wel goed in het licht, anders zul je namelijk geen krasjes zien. De CD voorzichtig schoonmaken lijkt me momenteel de beste optie, dus dit kun je wel even doen. Het liefst doen met een drupje water en een zacht, droog doekje. Garantie dat het werkt, kan ik je helaas niet geven. Ik kan enkel hopen dat het helpt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer als ik mijn gta-vc aan doe dan moet ik even wachten en dan komt die Grand Theft Auto scherm ervoor en dan gaat ie gelijk naar een scherm toe en dan staat er "Please insert your GTA vice city CD, or press ESC to cancel".

Wat moet ik doen?

Bewerkt: door spoelstranico
Link to comment
Delen op andere websites

Als mijn Engels goed is staat er 'Voer je GTA Vice City CD in, of druk ESC om te annuleren'. Ik denk dus dat je GTA Vice City CD of het niet doet en daardoor niet door je GTA Vice City op je PC herkent wordt, of je hebt je GTA Vice City CD niet in je CD-rom drive gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Die data foute zijn sowieso geen beste fouten, ze geven meestal aan dat je CD stuk en/of beschadigd is. Kijk dus even op de achterkant van je CD of je daar krasjes en dergelijke ziet. Hou je CD wel goed in het licht, anders zul je namelijk geen krasjes zien. De CD voorzichtig schoonmaken lijkt me momenteel de beste optie, dus dit kun je wel even doen. Het liefst doen met een drupje water en een zacht, droog doekje. Garantie dat het werkt, kan ik je helaas niet geven. Ik kan enkel hopen dat het helpt. ;)

Bedankt voor het uitleggen -matthijs- :tu: Helaas heb ik krasjes erop gevonden :duh: Ik ga binnenkort VC opnieuw kopen :Y

EDIT@hieronder: Ik kan hem niet instaleren, dus heb ik niks aan een NO CD Crack :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Die data foute zijn sowieso geen beste fouten, ze geven meestal aan dat je CD stuk en/of beschadigd is. Kijk dus even op de achterkant van je CD of je daar krasjes en dergelijke ziet. Hou je CD wel goed in het licht, anders zul je namelijk geen krasjes zien. De CD voorzichtig schoonmaken lijkt me momenteel de beste optie, dus dit kun je wel even doen. Het liefst doen met een drupje water en een zacht, droog doekje. Garantie dat het werkt, kan ik je helaas niet geven. Ik kan enkel hopen dat het helpt. ;)

Bedankt voor het uitleggen -matthijs- :tu: Helaas heb ik krasjes erop gevonden :duh: Ik ga binnenkort VC opnieuw kopen :Y

je kunt namenlijk ook er een "NO-CD crack" van maken want zoals iedereen weet is het legaal als je de originele CD-rom in bezit hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...