Ghost_Rider Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Beste leden, Als ik VC wil instaleren blijgt hij altijd op een bepaald stukje hangen en geeft daarna een fout aan. Iets met data2.cab Kan iemand mij helpen? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Beste leden, Als ik VC wil instaleren blijgt hij altijd op een bepaald stukje hangen en geeft daarna een fout aan. Iets met data2.cab Kan iemand mij helpen? Misschien kan je er een screen van maken? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Die data foute zijn sowieso geen beste fouten, ze geven meestal aan dat je CD stuk en/of beschadigd is. Kijk dus even op de achterkant van je CD of je daar krasjes en dergelijke ziet. Hou je CD wel goed in het licht, anders zul je namelijk geen krasjes zien. De CD voorzichtig schoonmaken lijkt me momenteel de beste optie, dus dit kun je wel even doen. Het liefst doen met een drupje water en een zacht, droog doekje. Garantie dat het werkt, kan ik je helaas niet geven. Ik kan enkel hopen dat het helpt. Reageren
Koen729 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik heb hetzelfde probleem met m'n San Andreas, alles al geprobeert, niks gelukt... binnenkort maar eventjes heel goed schoonmaken dus. Zie hier voor het topic + de tips van Jow Tommy Vercetti. Reageren
spoelstranico Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Elke keer als ik mijn gta-vc aan doe dan moet ik even wachten en dan komt die Grand Theft Auto scherm ervoor en dan gaat ie gelijk naar een scherm toe en dan staat er "Please insert your GTA vice city CD, or press ESC to cancel". Wat moet ik doen? Bewerkt: 4 augustus 2007 door spoelstranico Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Als mijn Engels goed is staat er 'Voer je GTA Vice City CD in, of druk ESC om te annuleren'. Ik denk dus dat je GTA Vice City CD of het niet doet en daardoor niet door je GTA Vice City op je PC herkent wordt, of je hebt je GTA Vice City CD niet in je CD-rom drive gedaan. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Die data foute zijn sowieso geen beste fouten, ze geven meestal aan dat je CD stuk en/of beschadigd is. Kijk dus even op de achterkant van je CD of je daar krasjes en dergelijke ziet. Hou je CD wel goed in het licht, anders zul je namelijk geen krasjes zien. De CD voorzichtig schoonmaken lijkt me momenteel de beste optie, dus dit kun je wel even doen. Het liefst doen met een drupje water en een zacht, droog doekje. Garantie dat het werkt, kan ik je helaas niet geven. Ik kan enkel hopen dat het helpt. Bedankt voor het uitleggen -matthijs- Helaas heb ik krasjes erop gevonden Ik ga binnenkort VC opnieuw kopen EDIT@hieronder: Ik kan hem niet instaleren, dus heb ik niks aan een NO CD Crack Bewerkt: 7 augustus 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
kpaenen Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Die data foute zijn sowieso geen beste fouten, ze geven meestal aan dat je CD stuk en/of beschadigd is. Kijk dus even op de achterkant van je CD of je daar krasjes en dergelijke ziet. Hou je CD wel goed in het licht, anders zul je namelijk geen krasjes zien. De CD voorzichtig schoonmaken lijkt me momenteel de beste optie, dus dit kun je wel even doen. Het liefst doen met een drupje water en een zacht, droog doekje. Garantie dat het werkt, kan ik je helaas niet geven. Ik kan enkel hopen dat het helpt. Bedankt voor het uitleggen -matthijs- Helaas heb ik krasjes erop gevonden Ik ga binnenkort VC opnieuw kopen je kunt namenlijk ook er een "NO-CD crack" van maken want zoals iedereen weet is het legaal als je de originele CD-rom in bezit hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.