Rivel Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hallo Bij die missie, de BMX vind ik, een ander busj edat vlak bij Zero staat en ok dat ander busje wat verder maar het busje dat bij die garage van je staat. Dat vid ik inet als ik er naartoe ga zie ik het niet. Hetzelfde voor eht andere het verste busje. Het kan oko zijn dat er wat bugs zijn, want dat busje dat wat verder van Zero staat dat stond gewon stil en de cooll ontbrak. Dus, weet iemand wat ik moet doen? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) In deze missie moet je de koeriers van Berkley, die zijn spullen gaan leveren aan klanten, vernietigen. Hiervoor krijg je een RC Baron ter beschikking met een soort van machinegeweer dat automatisch richt. Let wel op; deze missie vergt wel wat vliegkunsten. Wees ook snel, want je krijgt maar een beperkte hoeveelheid brandstof en de brandstoftank is zo leeg. In totaal zijn er vijf koeriers: drie met busjes; één met een Sanchez en één met een BMX. Drie rijden er in de buurt en voor de twee andere moet je bijna aan de andere kant van San Fierro zijn. Wat je het best kan doen is eerst de dichtstbijzijnde koeriers vernietigen, hiermee bespaar je het meeste brandstof. Heb je ze allemaal vernietigd, vlieg dan terug naar Zero, land op het dak in de corona en je hebt de missie gehaald! Tips: Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (Op de PC is dat standaard de W, PS2 is dat de X). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Bron Ojaa,nog een filmpje:HIER Bewerkt: 4 augustus 2007 door Dutchy3010 Reageren
Jorbes Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hey, ik zag in het filmpje dat je op de PS2 op de grond kan bijsturen met dat ellendige vliegtuigje, maar ik krijg dat met de <- en -> op de pc niet voor elkaar, hetgeen de boel nogal irritant maakt, iemand een idee of dat wel mogelijk moet zijn? Heb wel vaker last gehad van de controls (MS keyboard :S) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hey, ik zag in het filmpje dat je op de PS2 op de grond kan bijsturen met dat ellendige vliegtuigje, maar ik krijg dat met de <- en -> op de pc niet voor elkaar, hetgeen de boel nogal irritant maakt, iemand een idee of dat wel mogelijk moet zijn? Heb wel vaker last gehad van de controls (MS keyboard :S) Je kan volgens de standaard besturing gewoon bijsturen met Q en E. Q om naar rechts te gaan, E om naar de andere kant, dus links te gaan. Als je je toetsen (onlangs) hebt veranderd, kunnen deze instellingen natuurlijk aan die van mij verschillen. Heb je er verder niets aan veranderd, maar werkt de toets niet, verwijder dan even het bestand 'gta.sa_set' uit je GTA San Andreas User Files, te vinden in Mijn Documenten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) uh dat is heel simpel volgens mij want dat meot met de Q en E toetsen. omdat ik nog neit zo ver ben kan ik het nu niet uitproberen. [edit] In gehaald door -Matthijs-. het lijkt wel of hij overal te gelijk kan zijn Bewerkt: 4 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Jorbes Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Aaaah, ik dacht al ... Q en E?? Je stuurt dus met Look Right / Left, erg logisch, lijkt zo langzaam wel een produkt van microsoft Het was leuk geweest als je controls kon instellen per type voertuig, maybe in deel IV..? Heb em nu ook na 2 keer proberen met nieuwe controls gehaald, eerste 2 in de volgorde van het filmpje (busje en fiets bij stoplicht als ik het goed heb), de rest is ff zoeken, maar op de grond achter hun staan en knallen en de missie is prima te doen (als ik het al kan..... ) Had wel mazzel bij de laatste die gast werd overreden door een high speed car chase en ik heb niet eens riot cheat aan Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) HalloBij die missie, de BMX vind ik, een ander busj edat vlak bij Zero staat en ok dat ander busje wat verder maar het busje dat bij die garage van je staat. Dat vid ik inet als ik er naartoe ga zie ik het niet. Hetzelfde voor eht andere het verste busje. Het kan oko zijn dat er wat bugs zijn, want dat busje dat wat verder van Zero staat dat stond gewon stil en de cooll ontbrak. Dus, weet iemand wat ik moet doen? Als belangrijkste tip wil ik je geven om goed gebruik te maken van de radar (linksonder) en de ingame-plattegrond (Esc - Map). Op de plattegrond staat met rode blips aangegeven waar je je doelwitten kan vinden. Overigens rijden deze rond in San Fierro en blijven dus niet op één plaats staan, je moet ze dus wel volgen door de straten van San Fierro.Gebruik overigens het gaspedaal zo min mogelijk als je eenmaal op een goede hoogte aan het vliegen bent, zo verbruik je namelijk geen brandstof. De brandstof wordt alleen minder als je de gaspedaal ingedrukt houd terwijl het vliegtuigje lang blijft doorvliegen zonder gas te geven. Bewerkt: 4 augustus 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Rivel Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Bedankt allemaali Reageren
_<>xD<>_ Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 nog ff een ander vraagje ook over deze missie klopt het dat je je muis niet kan gebruiken onder deze missie? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 nog ff een ander vraagje ook over deze missie klopt het dat je je muis niet kan gebruiken onder deze missie? Je kan wel degelijk je muis gebruiken om snel in een bocht te vliegen. Het is wel lastig om overal precies op het voertuig voor je te knallen. Daarom kan je beter rustig op de weg gaan liggen en schieten. Wel bijzonder is dat volgens mij erg geen gas verbruikt wordt als je het gas niet indrukt. Dit kan je ook nog doen, maar bij mij is er ruimvoldoende fuel, meestal keer ik terug met halve fuel vol. Reageren
_<>xD<>_ Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 nog ff een ander vraagje ook over deze missie klopt het dat je je muis niet kan gebruiken onder deze missie? Je kan wel degelijk je muis gebruiken om snel in een bocht te vliegen. Het is wel lastig om overal precies op het voertuig voor je te knallen. Daarom kan je beter rustig op de weg gaan liggen en schieten. Wel bijzonder is dat volgens mij erg geen gas verbruikt wordt als je het gas niet indrukt. Dit kan je ook nog doen, maar bij mij is er ruimvoldoende fuel, meestal keer ik terug met halve fuel vol. ok thnx dan moet ik ff kijken wat ik verkeerd doe omdat mn muis het niet doet onder die missie ik kan alleen maar schieten maar het beeld kan ik niet goeddraaien Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 nog ff een ander vraagje ook over deze missie klopt het dat je je muis niet kan gebruiken onder deze missie? Je kan wel degelijk je muis gebruiken om snel in een bocht te vliegen. Het is wel lastig om overal precies op het voertuig voor je te knallen. Daarom kan je beter rustig op de weg gaan liggen en schieten. Wel bijzonder is dat volgens mij erg geen gas verbruikt wordt als je het gas niet indrukt. Dit kan je ook nog doen, maar bij mij is er ruimvoldoende fuel, meestal keer ik terug met halve fuel vol. ok thnx dan moet ik ff kijken wat ik verkeerd doe omdat mn muis het niet doet onder die missie ik kan alleen maar schieten maar het beeld kan ik niet goeddraaien Misschien heb je "Steer with mouse" aanstaan? Die kan je vinden bij de options voor de muis Reageren
_<>xD<>_ Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 nog ff een ander vraagje ook over deze missie klopt het dat je je muis niet kan gebruiken onder deze missie? Je kan wel degelijk je muis gebruiken om snel in een bocht te vliegen. Het is wel lastig om overal precies op het voertuig voor je te knallen. Daarom kan je beter rustig op de weg gaan liggen en schieten. Wel bijzonder is dat volgens mij erg geen gas verbruikt wordt als je het gas niet indrukt. Dit kan je ook nog doen, maar bij mij is er ruimvoldoende fuel, meestal keer ik terug met halve fuel vol. ok thnx dan moet ik ff kijken wat ik verkeerd doe omdat mn muis het niet doet onder die missie ik kan alleen maar schieten maar het beeld kan ik niet goeddraaien Misschien heb je "Steer with mouse" aanstaan? Die kan je vinden bij de options voor de muis thnx voor de tip ik zal het ff nakijken dat is het niet dat heb ik uitstaan >>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, maak gebruik v/d 'Bewerk' knop om je laatste post aan te passen. On-topic: Waarschijnlijk bedoeld Dutchy3010 dat je die optie juist aan moet zetten i.p.v. uit, succes. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.