Arne Bruylants Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Ik zou graag een coach (een bus) in één van je garages in Los Santos opslaan. Maar er lijkt geen enkele garage groot genoeg te zijn en de bus verdwijnt dan ook steeds als ik ze erin heb gezet en het spel heb opgeslagen. Weet iemand hier een oplossing voor? Bewerkt: 4 augustus 2007 door Arne Bruylants Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Volgens mij is er één mogelijkheid in Santa Maria Beach savehouse. Probeer daar eens je bus in te parkeren, hij zal er ongeveer 1 meter uithangen. Daar is het mij altijd gelukt. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Misschien is er een modificatie voor, ik ga kijken wat ik kan doen! Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) de enige garage waar een bus in kan is Hashbury in San Fierro(dat weet ik uit ervaring) Bewerkt: 4 augustus 2007 door Rogier0202 Reageren
mathi Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 de enige garage waar een bus in kan is Hashbury in San Fierro(dat weet ik uit ervaring) en de garage op de graveyard waar zelfs vliegtuigen inkunnen Reageren
Moonbeam Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 de enige garage waar een bus in kan is Hashbury in San Fierro(dat weet ik uit ervaring) de enige garage waar een bus in kan is Hashbury in San Fierro(dat weet ik uit ervaring) en de garage op de graveyard waar zelfs vliegtuigen inkunnen Jullie hebben beide gelijk, maar Arne Bruylants zoekt een garage groot genoeg om een coach in te bewaren in Los Santos en schiet hier dus waarschijnlijk, helaas, niet al te veel mee op. Overigens kun je een coach met wat persen ook in de Doherty Garage kwijt, meen ik mij te herinneren. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) ja ik denk dat je gelijk heb maar Doherty Garage licht in san fierro net als Hashbury maar ik denk niet dat er in los santos een bus in de garage past dus nog ff geduult tot dat je de los santos missies heb uitgespeeld miss in Verdant Bluffs daar een bus in kan maar denk het niet Bewerkt: 4 augustus 2007 door Rogier0202 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.