Jump to content

bus opslaan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou graag een coach (een bus) in één van je garages in Los Santos opslaan. Maar er lijkt geen enkele garage groot genoeg te zijn en de bus verdwijnt dan ook steeds als ik ze erin heb gezet en het spel heb opgeslagen. Weet iemand hier een oplossing voor?

Bewerkt: door Arne Bruylants
Geplaatst:

Volgens mij is er één mogelijkheid in Santa Maria Beach savehouse.

Probeer daar eens je bus in te parkeren, hij zal er ongeveer 1 meter uithangen.

Daar is het mij altijd gelukt.

de enige garage waar een bus in kan is Hashbury in San Fierro(dat weet ik uit ervaring)

Bewerkt: door Rogier0202
Geplaatst:
de enige garage waar een bus in kan is Hashbury in San Fierro(dat weet ik uit ervaring)

en de garage op de graveyard waar zelfs vliegtuigen inkunnen

Geplaatst:

en de garage op de graveyard waar zelfs vliegtuigen inkunnen

Jullie hebben beide gelijk, maar Arne Bruylants zoekt een garage groot genoeg om een coach in te bewaren in Los Santos en schiet hier dus waarschijnlijk, helaas, niet al te veel mee op. :N Overigens kun je een coach met wat persen ook in de Doherty Garage kwijt, meen ik mij te herinneren.

ja ik denk dat je gelijk heb maar Doherty Garage licht in san fierro net als Hashbury maar ik denk niet dat er in los santos een bus in de garage past dus nog ff geduult tot dat je de los santos missies heb uitgespeeld miss in Verdant Bluffs daar een bus in kan maar denk het niet

Bewerkt: door Rogier0202

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...