Jump to content

[movieproject]the dogfight

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

(ik heb toestemming van rivel)

hallo

ik dacht ik wil ook wel een movie project maken netzoals rivel dus ik vrog ff of ik het ook mog doen en hij zij ja :)

Het verhaal

Los Santos en San Fererro hebben al een tijdje ruzie over geld en op gegeve moment word het een klijne oorlog tussen die 2 steden dan beginnen ze met barracks komen ze daar vegten maar steets word het gelijk spel dus Los Santos maakt in het gehijm een luchtaanval met rustlers voor op San Ferrero'se army base en het zelfde doet San Ferro met Los Santos'se basis (vanaf hier beginne we) dan als ze allebij klaar zijn (ze wisten niet dat de tegerstanders het ook hadden) stijgen ze op en gaan richting de basis van hen tegerstanders maar op gegeve moment ong op het midde van de flucht komen ze elkaar tegen en gaan ze elkaar beshieten in de lucht de rustlers tegen de .... (weet nog niet welke) en dan word de rest niet verklapt :)

wil je mee doen? dan heb je de volgende dingen nodeg.

- San Andreas

- MTA en SAMP

- fraps

- een video bewerkings progamma *

- goed kunnen vliegen en ook kunnen stunten met de vliegtuigen! (warhijnelijk de rustler en de hydra!)

- een script kunnen shrijven **

- het leuk houden en niet gaan shelden als je neer word geshoten!

- goed kunnen vliegen en stunen met de moilijkste kamere (vind ik) das die na de camera waarme je in het vliegtuig kan kijken

- graag een mic (hoeft niet)

*= als je wil video bijwerken

**= als je een script wil shrijven

en post het hier (tenzij het niet mag dan bia een pm) dat je mee wilt doen en zet er ook bij wat je wel of niet hebt en met wat je wil mee doen!

leden:

gta-pilot

sevaboy

-_-

gta-pilot :sigaar:

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:

Ik doe niet mee,Dat komt doordat ik bij het movieproject van Rivel meedoe.Maar toch wens ik je succes en hopelijk doen veel leden mee!

>>> Door Dutchy3010: Dit soort posts zijn totaal niet nuttig en dus spam. Graag in het vervolg alleen een posts plaatsen als je wat toe te voegen hebt, svp...<<<

^^ik wens hem alleen maar succes met z'n project...

>>> Door Bling: ...wat dus via PB beter zou volstaan. ;) <<<

Geplaatst:

ik kan heel goed vliegen maar ik heb een oudere pc daar gaat gta sa niet op dus ik wil wel maar kan niet

Geplaatst:

ik wil het script wel schrijven en er moet ook een flimpje komen zodat we die op de site zetten en youtube!

verder laat het schrijfen maar aan mij over!

p.s ik kan neit komen op het spel want ik speel op xbox en heb geen xbox live :ch:

Geplaatst: (bewerkt)
heb je miss dan een pc waar het wel op kan?

Ik wil wel meedoen,ik heb Fraps en zit (soms) op Sa-Mp(en ook Sa).

Maar ik kan niet goed vliegen met Hydra's en AT-400's en kan ook niet zo goed landen. ;)

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Mag ik -_- helepen met het sgryve van het script want ik kan ook niet meedoen omdat ik het spel op PS-2 speel

Mag dat van GTA-pilot en -_-

Geplaatst:

Bericht uit het topic van Rivel:

Ik wil geen onnodig roet in het eten gooien, maar zullen we vanaf nu afspreken, dat vragen als "Mag ik meewerken aan de volgende aflevering?" gewoon via PB naar Donwell, Rivel of VWO-er gedaan wordt? Dit topic is namelijk ter aanleiding van een filmproject gestart, maar tot nu toe heb ik alleen nog maar sollicitanten langs zien komen.

Dus, indien de projectleiders het ermee eens zijn, worden dit soort zaken voortaan via de PB-functie geregeld. Updates over de film en andere belangrijke mededelingen mogen wel in dit topic gemeld worden, aangezien dit niet slechts voor één persoon relevant is. ;)

Het lijkt me wel zo logisch en eerlijk als we deze regel ook in dit topic aanvaarden. In dit geval moeten de vragen dan via PB aan gta-pilot gesteld worden, maar dat zal wel duidelijk zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...