Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Wie kan me even een complete lijst geven van de id's van de peds? Ik ben namelijk begonnen aan een gamemode voor sa-mp. Op hun wiki zeggen ze: kijk in peds.ide, maar daar kan ik niet aan uit. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Dit verwacht je dan niet helemaal: 0 dan 7,9,10 /tm 299 Ik vindt het ook raar dat er geen 2,3,4. etc zijn Maar 0,7,9 /tm 299 Reageren
K.O. Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Als je in de peds.IDE een regel hebt als deze: 15, BMOST, bmost, CIVMALE, STAT_STREET_GUY, man,1003,0, man,8,9,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_BMOST ,VOICE_GEN_BMOST Dan is de '15' toch gewoon de ID? Staat er zelfs boven; dat het eerste getal de modelID is. Wel vreemd dat in default.IDE, waar de ID ranges staan, het volgende staat: # peds: 0-129 (special characters 99-109) Terwijl de peds volgens de peds.ide tot de 299 lopen ipv 129. Of zit ik helemaal verkeerd te kijken ofzo?! Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Als je in de peds.IDE een regel hebt als deze: 15, BMOST, bmost, CIVMALE, STAT_STREET_GUY, man,1003,0, man,8,9,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_BMOST ,VOICE_GEN_BMOST Dan is de '15' toch gewoon de ID? Staat er zelfs boven; dat het eerste getal de modelID is. Ik bedoel eigenlijk een lijst als dit: 0 - CJ 1 - Ventje 2 - Vrouwtje 3 - ... Reageren
K.O. Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Hmmm, ik denk niet dat er veel mensen tijd en zin in hebben om een lijst met 290 namen te maken. Kun je niet gewoon even vragen welke je nodig hebt? Dat is handiger dan een hele lijst maken. Of heb je ze allemaal nodig? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.