David22 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Welkom bij deze eerste editie van The Gamers! The Gamers is een krantje over games en gaat vanaf nu elke Zaterdag uitkomen. Af en toe zal The Gamers in een thema van iets staan, maar daar begin ik nu nog niet mee. Elke week staat er in The Gamers een (of meerdere) review(s), een oude game en een releaselijst (af en toe) Maar nu genoeg over het krantje, laten we maar beginnnen!MailElke week zetten we hier de 5 leukste berichten (of foto’s) neer die naar ons toe zijn gestuurd. Berichten kan je via PB sturen naar de redacteur van The Gamers, ...:::David:::.... Deze week nog geen mail, omdat het de eerste editie is.NieuwsNintendo’s sterrengids:De sterrencatalogus op de site van Nintendo is vernieuwd. Voor degenen die het niet weten, de sterrencatalogus is een online gids waar je, als je sterren heb (die je weer kan krijgen door games te registeren) dingen als achtergronden kan kopen. Maar nu komt het mooiste nieuws: binnenkort zal je er ook wiipoints kunnen kopen! Dus zal je binnenkort allemaal mooie virtual console games gratis of met grote korting kunnen kopen! Yahoo!De E3De E3 is dé gamebeurs waar de 3 grote gameproducenten (Microsoft, Nintendo & Sony) bijeen komen om de nieuwe games en accesoires te laten zien. Om het overzichtelijk te houden, deel ik dit nieuwskopje in in 3 categorieën:WiiVoor de Wii zijn er ook weer veel dingen bekend gemaakt: Zowel games als accesoires:Het balanceboard & De Wii zapperBalanceboard: Train al je spieren! Deze wii accesoire wordt geleverd met de game Wii Fit.Wii zapper: Hier kan je je nunchuk en je wiimote in klikken voor een nog precier schot!Games: Er zijn ook vele leuke games geshowd, hier een kort lijstje: Mario Kart Wii (voorlopige naam) Super Mario Galaxy Wii Fitness Metroid Prime 3: Corruption Super Smash Bros. Brawl Playstation 3Ook voor de Playstation 3 zijn er games geshowd, hier een lijstje: Brothers in Arms: Hell's Highway Formula one 06 Metal Gear Solid 4 Motorstorm Singstar Xbox 360En natuurlijk kan het lijstje voor de Xbox ook niet uitblijven: Halo 3 Army of Two Mass effect Harry Potter and the Order of the Feniks Assassin's Creed Review(s)Deze week heb ik slechts 1 review, van de game The legend of Zelda: Twilight PrincessDe Zelda serie is behoorlijk populair. Het begon in 1989 met the legend of zelda. Daarna volgden er nog en heleboel. De meesten ervan zijn nu te krijgen op de virtual console. Waaronder ook de game die door vele gamers nog omschreven wordt als de beste game ooit: Ocarina of Time. De geestelijk ‘vader’ van link en zelda, Shigeru Miyamoto, vond alleen dat de verkoop van twilight princess in Japan tegenviel. Maar is de game ook echt zo slecht?Als je begint met twilight princess, moet je eerst allemaal taken uitvoeren voor de buurtbewoners, als een soort tutorial. En geloof me, de besturing went sneller als gedacht.De besuring werkt super! Echt, als je door het allemachtig grote hyrule field rijdt met het deuntje op de achtergrond, terwijl je vanaf de rug van je paard (die je zelf zo kan noemen als je wilt!) vijanden verslaat, dat is gewoon geweldig! Ook het zwaard-vechten gaat verschrikkelijk soepel. Helaas ligt de moeilijkheidsgraad niet zo hoog. Ikzelf heb alle eindbazen in een of twee keer verslagen. De moeilijkheidsgraad lag in ocarina of time - en al helemaal in majora’s mask - veel hoger. Je kan de tempels indelen in verschillende categoriEen. In de eerste drie tempels moet je een soort masker verzamelen, in de vier daarna moet je de ‘mirror of twilight’ zoeken. De laatste tempels zijn om het kwaad voor de zoveelste keer uit hyrule te verdrijven.In twilight princess gaat het niet alleen om vechten en dungeons. De verhaallijn is in dit spel gewoon geweldig! Ook zijn er nog een paar extra’s in, die het spel helemaal afmaken. Zoals het items menu, die is nu rond, zodat je niet weet hoeveel items je nog moet verzamelen.Besturing: Wiimote + nunchukInternet optie(s): geenAantal spelers: 1Speelduur: 50 a 60 uurBeoordeling:+ punten: alles aan dit spel! Alles is gewoon geweldig, op een ding na.- punten: punten? Er is maar een minpunt, en dat is dat de moeilijkheidsgraad niet zo hoog ligt.Cijfer: 9.8Den Ouden GameplankElke week kijken we terug op een oude game. We hebben het deze week over de geweldige klassieker Super Mario 64.Super Mario 64 is een game, zoals de naam je al doet vermoeden, een game op de Nintendo 64. je wordt uitgenodigd door de prinses, peach, om een kop thee te komen drinken. Als je het kasteel binnenkomt hoor je het gelach van een oude ‘vriend’; Bowser. Hij heeft de prinses gevangen. Je moet dan door 15 levels 120 sterren verzamelen. Tussendoor moet je bowser ook nog twee keer verslaan. Als je alle sterren hebt, moet je bowser nog een keertje in het laatste level verslaan. Als dat je gelukt is, vlieg je weg en kan je eindelijk je thee gaan drinken met de prinses. Deze game werd standaard geleverd bij de nintendo 64, zoals je nu Wii sports bij de wii hebt. Het is wel een game waar je lang mee bezig bent, want ik heb er 7 jaar over gedaan . Maargoed, ik was ook 6 dat ik hem kreeg .NawoordIk hoop dat jullie deze eerste editie van The Gamers leuk vonden! Volgende week hebben we weer mail, nieuws, een review, een oud spel en een review. Mocht je me willen helpen met het maken van The Gamers, PB me! See you next time!Omdat ik ben overgestapt naar The Game Reviewer zal er geen The Gamers meer verschijnen! Bewerkt: 16 augustus 2007 door ...:::David:::...
Recommended Posts