Jump to content

Wie heeft CJ's Moeder Vermoord???

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vin het wel een betje droog met die verhalenlijn komt cj van LC naar LS om toch te ontdekken wat er met ze moeder is gebeurd en dan?? Ga je wat missies doen voor je homeys maar je komt zelfs niet op het eind achter wi je ma vermoord heeft beetje droge verhale lijn van R* Maar ik zat zo te denken is het Tennpenny??? ofzo of Green Sabre baas van de ballas nou wat denken jullie

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Tenpenny EN Poulashky 

Lazlow

Nee niet Tennypenny EN Poulashky, het waren Ballas in de bekende "Green Sabre"

(Deze auto, een groene "Sabre", is ook te zien in de missie "Green Sabre", toepasselijke naam he :puh: lol)

Dus ganton_gangster007 had gelijk, CJ's moeder is vermoord door Ballas in een Green Sabre.

Dit filmpje komt van een Bonus DVD van GTA San Andreas,

Bekijk het hier: Filmpje CelicaVB

Groeten CelicaVB

Bewerkt: door CelicaVB
Geplaatst:
ik snap het niet want die green sabre is toch van ogf hoe komen die ballas er dan aan pls let me know

Nee, ik weet niet je dat verteld heeft, maar het klopt niet. De Green Sabre is gewoon van de Ballas.

Groeten CelicaVB

Geplaatst:

Maar de ballas dragen paars en niet groen ;)

[OFFTOPIC}Maar wel zonde dat je die moeder en brian niet kunt zien in die hele fil;m of kan dat wel?

Geplaatst:
Als je goed kijkt zie je een hoofd uit het raam met zo'n Mini-SMG, dat hoofddoekje is paars hé

ja maar waarom is die auto dan groen (ogf kleur)

Geplaatst:

in het baantje "the green sabre" dan laat cesar toch aan cj zien dat big smoke en ryder samen met de ballas spelen. en dan ziet cj daar ook de green sabre staan en schrikt hij zich de pleures.

dus ik acht dat die green sabre gestolen was van de ogf.

Geplaatst:

Ik heb net die filmpje gezien, ik weet et het is een spel maar het is wel zielig enzo als je die vrouw van cesar of die zusje van cj ( weet niet meer wie het is ) ziet rennen en schreuwen wel erg :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...