DenkaanHenk Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Kan iemand op een kaartje aangeven waar Pricklepine is? Ik heb daar een mod geinstaleerd maar ik kan Pricklepine niet vinden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Kan iemand op een kaartje aangeven waar Pricklepine is? Ik heb daar een mod geinstaleerd maar ik kan Pricklepine niet vinden. Ik heb even een kaartje voor je gemaakt. Ik wist het niet meer helemaal zeker, dus ik loop het voor de zekerheid nog even na: Edit: Ik heb het even gecontroleerd en het klopt. Bewerkt: 4 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Nog even een kleine toevoeging: het huizenblok ernaast, net ten noord-noord-westen van The Emirald Isle (schrijf ik het goed?) hoort er ook nog bij. Hier vind je ook de woning van de vriendin Millie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.