Jump to content

GTA san andreas film

Recommended Posts

Geplaatst:

Nieuws | 23 november 2004 - Ontwikkelaar Rockstar Games zal een DVD film op de markt brengen over Grand Theft Auto: San Andreas. In de film is te zien wat er zich afspeelde voor Grand Theft Auto: San Andreas. De film zal worden gemaakt met behulp van de in-game-engine.

De film zal zich niet volledig focussen op hoofdpersoon Carl 'CJ' Johnson, maar zal het verhaal volgen van de corruptie van de LSPD, met een bekend personage van het spel, agent Tenpenny. Verder zal de film meer informatie bevatten over de geschiedenis van de Grove Street Family conflicten. Hieronder vallen de problemen met Ryder en Smoke, en hoe de band zit met CJ en zijn broer Sweet face. Verder krijg je te zien hoe CJ's leven was voor de terugkeer naar Los Santos. Zo is te zien hoe hij zijn tijd doorbracht met onder andere autodiefstal in Liberty City. De film zal verder vergezeld worden van een soundtrack van Grand Theft Auto: San Andreas.

Ook heeft Rockstar aangegeven met een selectie van soundtracks te komen, bestaande uit acht-cd's, in een San Andreas Box. Op deze cd's staat de volledige soundtrack van Grand Theft Auto: San Andreas. De verzameling zal de volgende nummers bevatten:

dit stukje heb ik van een andere website maar is al oud . iemand enig idee of deze film echt is gemaakt ?

Geplaatst:

Bij het einde ging ik echt na denken dat het in Los Angeles ook zo vaak gebeurd en dat het best wel verdrietig kan zijn voor die mensen die dat meemaakte...

Geplaatst: (bewerkt)

ff kijke

nog nooit van gehoord btw

edit: mooi filmpje man maakt veel duidelijk snap niet dat dat niet gewoon zelf in de game zat..

Bewerkt: door Scrtz
Geplaatst:

Hmm.. Is er een dvd ?,,

is wel handig en zoja anders wouw ik vragen of iemand de NL ondertiteling had ;)

ben nie tgoed in engels :puh:

Geplaatst:
Hmm.. Is er een dvd ?,,

is wel handig en zoja anders wouw ik vragen of iemand de NL ondertiteling had ;)

ben nie tgoed in engels :puh:

ja maar waarschijnlijk nergens meer te krijgen

toch maar ff opletten tijdens engels volgend jaar ;)

Geplaatst:

De reeds genoemde pagina op WikiGTA kan je waarschijnlijk wel het één en ander vertellen over introduction, en kan je het waarschijnlijk ook wel volgen zonder ondertiteling :).

Geplaatst:

Is er nergens de volledige avi op scherpe kwaliteit te downloaden? Dat moet toch haast wel? Is er echt geen enkele GTA San Andreas fan die de dvd in huis heeft?

Sef

Geplaatst:

Dat is illegaal omdat er Copyright op die DVD zit. Het staat nu op Google Video enzo en ik weet wel hoe ik het eraf kan halen maar dat is erg illegaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...