storm75 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Nieuws | 23 november 2004 - Ontwikkelaar Rockstar Games zal een DVD film op de markt brengen over Grand Theft Auto: San Andreas. In de film is te zien wat er zich afspeelde voor Grand Theft Auto: San Andreas. De film zal worden gemaakt met behulp van de in-game-engine. De film zal zich niet volledig focussen op hoofdpersoon Carl 'CJ' Johnson, maar zal het verhaal volgen van de corruptie van de LSPD, met een bekend personage van het spel, agent Tenpenny. Verder zal de film meer informatie bevatten over de geschiedenis van de Grove Street Family conflicten. Hieronder vallen de problemen met Ryder en Smoke, en hoe de band zit met CJ en zijn broer Sweet face. Verder krijg je te zien hoe CJ's leven was voor de terugkeer naar Los Santos. Zo is te zien hoe hij zijn tijd doorbracht met onder andere autodiefstal in Liberty City. De film zal verder vergezeld worden van een soundtrack van Grand Theft Auto: San Andreas. Ook heeft Rockstar aangegeven met een selectie van soundtracks te komen, bestaande uit acht-cd's, in een San Andreas Box. Op deze cd's staat de volledige soundtrack van Grand Theft Auto: San Andreas. De verzameling zal de volgende nummers bevatten: dit stukje heb ik van een andere website maar is al oud . iemand enig idee of deze film echt is gemaakt ? Reageren
oekelwm Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ja, deze heet de introduction. Kijk maar eens op deze pagina van wikigta. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 cool maar waar kan je de hele film zien? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 The Introduction Part 1 The Introduction Part 2 Of op Google video Reageren
storm75 Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 ik heb hem zojuist bekeken . zeer tof !! http://video.google.nl/videoplay?docid=403...h&plindex=0 voor andere liefhebbers ook vreemd ik speel san andreas al een hele tijd en ik wist van die film niks af blij dat ik het heb gezien Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 ik ook hij is fet tof Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Bij het einde ging ik echt na denken dat het in Los Angeles ook zo vaak gebeurd en dat het best wel verdrietig kan zijn voor die mensen die dat meemaakte... Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) ff kijke nog nooit van gehoord btw edit: mooi filmpje man maakt veel duidelijk snap niet dat dat niet gewoon zelf in de game zat.. Bewerkt: 4 augustus 2007 door Scrtz Reageren
The Distortion Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hmm.. Is er een dvd ?,, is wel handig en zoja anders wouw ik vragen of iemand de NL ondertiteling had ben nie tgoed in engels Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hmm.. Is er een dvd ?,,is wel handig en zoja anders wouw ik vragen of iemand de NL ondertiteling had ben nie tgoed in engels ja maar waarschijnlijk nergens meer te krijgen toch maar ff opletten tijdens engels volgend jaar Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 De reeds genoemde pagina op WikiGTA kan je waarschijnlijk wel het één en ander vertellen over introduction, en kan je het waarschijnlijk ook wel volgen zonder ondertiteling . Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 goede film!! ook ik snap niet dat het nu pas boven water komt. ik wist er ook niks van Reageren
PrI3sT Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 dat filpje the introduction is na een tijdje wel saai hoor op het forum hier is het veel toffer Reageren
Sef Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Is er nergens de volledige avi op scherpe kwaliteit te downloaden? Dat moet toch haast wel? Is er echt geen enkele GTA San Andreas fan die de dvd in huis heeft? Sef Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Dat is illegaal omdat er Copyright op die DVD zit. Het staat nu op Google Video enzo en ik weet wel hoe ik het eraf kan halen maar dat is erg illegaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.