Jump to content

auto's van san andreas naar vice city


Recommended Posts

Geplaatst:

ik kreeg zostraks een geweldig ideetje

ik pak de dff en de txd van pcj600 uit san andreas

open 3ds max import de dff export hem als een vc dff (mischien heb ik daar de fout gemaakt)

de txd toen met g-txd geopent en om gezet naar vice city

de oude pcj600 er uit en de nieuwe er in

had hem in de garage staan ingame de garage ging niet open...

oke naja dan richting politiebureau 1e eiland waar je in kunt

daar staat ergens ook een was er niet

toen tichting de jachthaven daar staat ook een dacht ik stond er ook geeneen...

wat doe ik fout plz help me...

Geplaatst: (bewerkt)

dan moet ik daar ff een progprogje zoeken eummm....

carspawner ofzow heete die tog...

ik ben aan het zoeken :Y

ok mensen bendankt voor de reacties en met de carspawner het zelfde effect (had stiekem niks anders verwacht)

naja hopen dat hij het leest

en als ik er ooit een keer goed in word maak ik er een tut over omdat er gewoon op dit forum geen een is...

(voor vc zijn er zo bi zo bar weinig tuts... dat moet echt veranderen voor de nieuwkomers...)

want ik ben van de mening dat vc gewoon de best te moddelen spel is uit de gta reeks...

wie het nit met mij eens is vind ik best...

Bewerkt: door joopykoopy
Geplaatst:
miss is het een idee als je er een spawn dan kun je kijken of het daar aan ligt of niet

Dat heeft geen nut, omdat hij naar plaatsen is gegaan waar die moter ook gespawnt word, al is het via de SCM.

De manier waarop je te werk bent gegaan bij het converteren is niet correct. Je zult hiervoor een tutorial moeten zoeken en het op de juiste wijze, met de juiste tools doen. Onze moderator Dabeast kan je er denk ik ook wel bij helpen, dan is het gewoon een kwestie van afwachten tot hij dit leest...

Suc6

Bradley H.

Geplaatst: (bewerkt)

Als de garage niet open gaat zijn de textures niet goed. Je moet er voor zorgen dat ze goed geconverteerd zijn. Trouwens , zit er in GTA VC/Models het bestand TXD.IMG? verwijder die dan even.

Nee dat is niet zo :puh:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst: (bewerkt)
Als de garage niet open gaat zijn de textures niet goed. Je moet er voor zorgen dat ze goed geconverteerd zijn. Trouwens , zit er in GTA VC/Models het bestand TXD.IMG? verwijder die dan even.

Nee dat is niet zo :puh:

als het aan de txd ligt dan is het omdat er gewoon zeer weinig in de txd zit

...

:duh:

en ik heb eigelijk nog steets hulp nodig...

Bewerkt: door joopykoopy
Geplaatst:

je bedoelt zeker openen in txd workshop en dan gtavc selecteren en dan op save drukken?

al gedaan dat hoort bij het converteren

maar eerst moet ik een ander probleempje oplossen

mijn vc loopt vast aan het begin van de laadbalk... :duh: ... :duh: ... :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

D.w.z. dat de mod dus niet goed is.

Edit: ik bedoelde ook jouw eigen mod. Als je het origineel converteert en dus verandert is het toch een mod? Nou dan!

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

het is geen mod :duh:

ik was de orginele pcj uit sa gewoon aan het converteren...

maar het werkt gewoon niet...

ik laat het hier bij

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...