joopykoopy Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 ik kreeg zostraks een geweldig ideetje ik pak de dff en de txd van pcj600 uit san andreas open 3ds max import de dff export hem als een vc dff (mischien heb ik daar de fout gemaakt) de txd toen met g-txd geopent en om gezet naar vice city de oude pcj600 er uit en de nieuwe er in had hem in de garage staan ingame de garage ging niet open... oke naja dan richting politiebureau 1e eiland waar je in kunt daar staat ergens ook een was er niet toen tichting de jachthaven daar staat ook een dacht ik stond er ook geeneen... wat doe ik fout plz help me... Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 miss is het een idee als je er een spawn dan kun je kijken of het daar aan ligt of niet Reageren
joopykoopy Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) dan moet ik daar ff een progprogje zoeken eummm.... carspawner ofzow heete die tog... ik ben aan het zoeken ok mensen bendankt voor de reacties en met de carspawner het zelfde effect (had stiekem niks anders verwacht) naja hopen dat hij het leest en als ik er ooit een keer goed in word maak ik er een tut over omdat er gewoon op dit forum geen een is... (voor vc zijn er zo bi zo bar weinig tuts... dat moet echt veranderen voor de nieuwkomers...) want ik ben van de mening dat vc gewoon de best te moddelen spel is uit de gta reeks... wie het nit met mij eens is vind ik best... Bewerkt: 4 augustus 2007 door joopykoopy Reageren
Bradley H. Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 miss is het een idee als je er een spawn dan kun je kijken of het daar aan ligt of niet Dat heeft geen nut, omdat hij naar plaatsen is gegaan waar die moter ook gespawnt word, al is het via de SCM. De manier waarop je te werk bent gegaan bij het converteren is niet correct. Je zult hiervoor een tutorial moeten zoeken en het op de juiste wijze, met de juiste tools doen. Onze moderator Dabeast kan je er denk ik ook wel bij helpen, dan is het gewoon een kwestie van afwachten tot hij dit leest... Suc6 Bradley H. Reageren
K.O. Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 In de Master Tutorial List staat wel een tut met VC -> SA. Misschien werkt van SA -> VC in omgekeerde volgorde ook wel ofzo? Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Als de garage niet open gaat zijn de textures niet goed. Je moet er voor zorgen dat ze goed geconverteerd zijn. Trouwens , zit er in GTA VC/Models het bestand TXD.IMG? verwijder die dan even. Nee dat is niet zo Bewerkt: 4 augustus 2007 door Galiorix Reageren
joopykoopy Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Als de garage niet open gaat zijn de textures niet goed. Je moet er voor zorgen dat ze goed geconverteerd zijn. Trouwens , zit er in GTA VC/Models het bestand TXD.IMG? verwijder die dan even.Nee dat is niet zo als het aan de txd ligt dan is het omdat er gewoon zeer weinig in de txd zit ... en ik heb eigelijk nog steets hulp nodig... Bewerkt: 5 augustus 2007 door joopykoopy Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Probeer de TXD dan ff te converteren naar GTA Vice City met TXDWorkshop. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 je bedoelt zeker openen in txd workshop en dan gtavc selecteren en dan op save drukken? al gedaan dat hoort bij het converteren maar eerst moet ik een ander probleempje oplossen mijn vc loopt vast aan het begin van de laadbalk... ... ... Reageren
K.O. Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) D.w.z. dat de mod dus niet goed is. Edit: ik bedoelde ook jouw eigen mod. Als je het origineel converteert en dus verandert is het toch een mod? Nou dan! Bewerkt: 11 augustus 2007 door K.O. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 het is geen mod ik was de orginele pcj uit sa gewoon aan het converteren... maar het werkt gewoon niet... ik laat het hier bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.