Swiggers Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 Wat is nu eigenlijk de M60? waar kun je hem vinden\kopen? ik zie 't nergens help me aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 Wat is nu eigenlijk de M60? waar kun je hem vinden\kopen? ik zie 't nergens help me aub Beschrijving - Vindplaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 Wat is nu eigenlijk de M60? waar kun je hem vinden\kopen? ik zie 't nergens help me aub Beschrijving - Vindplaats Thanx voor je snelle reactie swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Wat is nu eigenlijk de M60? waar kun je hem vinden\kopen? ik zie 't nergens help me aub de m60 ligt bij je savahousen als je alle rampages hebt gedaan en anders ligt hij op het vliegveld maar hoe je er bij moet graken op het vliegveld weet ik ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Ik zou je er even op willen wijzen te kijken naar de datum van het vorige bericht. Hij had namelijk al antwoord gekregen. Maar om even uit te leggen hoe je bij die M60 op het vliegveld komt; Bij de Hanger waarop de M60 ligt zit een ramp. Via deze ramp kun je op het lage gedeelte van het dak komen van de Terminal. Vanaf dit dak kan je naar de Hanger springen. Wat Screens: De Ramp Vanaf het dak naar de Hanger Bewerkt: 23 september 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 oei ik dacht altijd dat de m60 in de loods lag nu snap ik het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Umberto Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2007 Ok ik weet ook nu waar die ligt ik dacht dat hij ergens anders lag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.