Jump to content

two player missions

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb effe een vraagje hoe doe je die two player missions en laat even goed zien met screenshots

waar het precies zit ik snap er niks van :?:bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb effe een vraagje hoe doe je die two player missions en laat even goed zien met screenshots

waar het precies zit ik snap er niks van :?:bonk:

Die 'two player missions' zijn er in twee varianten te vinden; een free roam mode, en een rampage mode. Je kunt deze missies starten in bepaalde punten in San andreas. Zie hier de plattegrond met daarop de vindplaatsen. Als je een punt gevonden hebt, dan druk je op 'X' om die bepaalde missie te starten. Ik hoop dat je er zo ook uitkomt, want ik heb geen PS2, dus kan helaas geen screenshots maken. ;)

@Hieronder: Voor de PC zijn er geen 'two player missions' te vinden. Deze optie is enkel weggelegd voor de PS2-gebruikers. Je kan op de PC wel online spelen, lees hiervoor VWO'er zijn bericht.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

Hoi 'tinyq',

Ik heb ooit eens een beschrijving beschreven erover, klik hier om naar die beschrijving te gaan. Screens maken lukt niet, want je kunt alleen de Two Player Missions spelen op de PlayStation 2.

Als je op de PC tóch met zijn 2'en wilt spelen, zul je SA-mp of MTA moeten downloaden. Het verschil tussen SA-mp en MTA is dat je met SA-mp kunt racen én freeroam kunt spelen en met MTA kun je alleen racen. Er wordt wel gewerkt aan een MTA SA: DM maar op het moment is er alleen nog een MTA SA: Race. Voor deze mods moet je V1 hebben, heb je dat niet dan kun je deze patch downloaden. Selecteer je SA-map en je zult V1.01 krijgen.

Groeten,

VWO-er

EDIT: Dit is het voordeel als je voor beide dingen info geeft ^_^

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Hoi 'tinyq',

Ik heb ooit eens een beschrijving beschreven erover, klik hier om naar die beschrijving te gaan. Screens maken lukt niet, want je kunt alleen de Two Player Missions spelen op de PlayStation 2.

Als je op de PC tóch met zijn 2'en wilt spelen, zul je SA-mp of MTA moeten downloaden. Het verschil tussen SA-mp en MTA is dat je met SA-mp kunt racen én freeroam kunt spelen en met MTA kun je alleen racen. Er wordt wel gewerkt aan een MTA SA: DM maar op het moment is er alleen nog een MTA SA: Race. Voor deze mods moet je V1 hebben, heb je dat niet dan kun je deze patch downloaden. Selecteer je SA-map en je zult V1.01 krijgen.

Groeten,

VWO-er

EDIT: Dit is het voordeel als je voor beide dingen info geeft ^_^

ha thanks

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...