Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Zou iemand misschien wat tips kunnen geven hoe ik minstens zilver met Burn and Lap van de Drivingschool in Doherty? Het is op de PC b.t.w. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Deze wordt door de meeste mensen gezien als de moeilijkste missie van de autoschool. Eigenlijk is er maar één manier: veel oefenen en geluk hebben... Ik heb in mijn verleden op het forum twee manieren geleerd om het te doen: 1. Probeer de handrem niet te gebruiken, dat kan ervoor zorgen dat je de bocht niet soepel neemt en te ver doorschiet. Als je gewoon de toets "W" gebruikt, kan je gelijk doorrijden. Uiteraard wel sturen met pijltje rechts en links. 2. Geef gelijk vol gas en 2 pionnetjes voor het einde trek je aan de handrem: de spatie. Bijsturen met een pijltjestoets en dan weer vol gas. Vind je eigen manier, die jij het makkelijkste vind, en vaak doen. Je kunt hem, als het echt niet lukt, natuurlijk altijd aanvragen in het Savegame Aanvraag Forum. Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Heel erg bedankt , als het niet lukt vraag ik wel of iemand anders hem ken doen. greetz Reageren
Jorbes Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 zorg iig dat je global driving skill op max staat ff uurtje in de taxi zitten, altijd leuk Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Nog een tip voor de bochten: probeer de ideale lijn te vinden, begin de bocht aan de buitenkant en stuur zo dicht mogelijk om de laatste pion van het midden. Mocht je na een aantal malen proberen gefrustreerd raken omdat het niet wil lukken stop er dan mee en ga even wat anders doen om het op een later moment nogmaals te proberen. Succes Reageren
alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 wel ik denk dat het ook wel simpel is dat je handrem op rechtermuis zet die heb je volgens mij toch niet echt nodig en dan heeft een betere " feeling " voor de bochten houd je je rmb dan zo een 2 seconden in ( maximum!! ) en danzou je moetenje richting waarlangs je gaan ( links bv ) ietsje meer dan een seconde in houden. het simpelst is natuurlijk gwoon blijven trainen, en natuurlijk 100% riving skill is ook handig, vraag geen saveames aan, want dan heb je het spel eigenlijk niet zelf uitgespeeld en geef toe, het is toch veel toffer dat je het volledig zelf hebt gedaan hé Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Nouja ik vraag alleen savegames aan als het écht niet lukt en in dit geval heb ik dat ook gedaan maar het is minder leuk. Maar de rest doe ik zelf , behalve als door een foutje ofzo de missie niet lukt. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Als het goed is heb je al een les gehad waarin je een draai van 180 graden maakt. Doe dat gewoon bij elke bocht en gas snel door... Deze vond ik nog simpel Reageren
Rensch Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik bleef gewoon zo dicht mogelijk bij de pionnetjes ... gebruik NIET je handrem (zoals eerder is gezegd) ... hierdoor blijf je ook echt een miniseconde even stil staan (scheelt uiteindelijk echt heel veel) voor de rest: 534541651351x proberen Reageren
Jorbes Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik zag in het filmpje op gtamissions.com dat bij die gast de camera meedraait met de auto, zodat je voor de verandering eens kan zien waar je heen gaat... (ook handig bij die missie waarbij je met de hydra die boten moet afknallen) Is dit voor de PC ook mogelijk met een cheat ofzo? Krijg het met de settings (V) niet voor elkaar... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik zag in het filmpje op gtamissions.com dat bij die gast de camera meedraait met de auto, zodat je voor de verandering eens kan zien waar je heen gaat... (ook handig bij die missie waarbij je met de hydra die boten moet afknallen)Is dit voor de PC ook mogelijk met een cheat ofzo? Krijg het met de settings (V) niet voor elkaar... Voor de PC zijn er twee mogelijkheden om het camerastandpunt mee te laten draaien.De eerste manier is met de muis, door de muis te bewegen zal je het camerastandpunt veranderen. De tweede mogelijkheid is door gebruik te maken van een gamepad met analoge sticks, zoals een PS2-controller of XBOX-controller, dan kan je met die analoge sticks het camerastandpunt veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.