gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 dit is mijn 2 de sig ik heb een tut gevolgd en nou ik vind het top gemaakt al zech ik het zelf Reageren
Sunray Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Dan rate ik je 2de sig Voor je 2de sig is ie wel zeer mooi gedaan. Maar je bent weer de stroke vergeten (dat zwart rand aan je sig) Je brushes zijn wel mooi maar misshien moest je toch wat meer met layers werken maar oke het is pas je 2de. Lettertype is wel leuk gedaan. Render is ook wel mooi. Ik zeg een 7.5 omdat het pas je 2de is. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 omdat je net ben begonnen zal ik maar een kleine tip geven ( de rest komt vooral met ervaring, zelf nieuwe dingen proberen ect ) - Probeer je Naam niet in zulke felle kleuren te doen, op zo'n donkere achtergrond, het is hierdroor slecht te lezen en het vloekt. Voor de rest blijf nieuwe tuts gebruiken en je komt er wel Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) ow... ik vond het wel mooi... en sunray kan je mt het uitlegen want mij lukt het niet Bewerkt: 4 augustus 2007 door gta-pilot Reageren
spoeky Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Een 6. Ik mis er effecten in. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Een 6. Ik mis er effecten in. ... tis me 2de sig... Reageren
Sunray Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Voor je stroke moet je gewoon ctrl+a drukken dan gewoon naar edit-stroke en de rest kun je zelf kiezen.. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 ok jongens ik heb een v2 nogsteets snap ik nix van de stroke maar nou jah hier is hij dan (vraag me niet hoe ik hem heb gemaakt ik heb gewoon wat ziten kloten): Reageren
.Antonio Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik heb betere 2e sigs gezien. Als ik jouw was Pilot, zou ik de render wat meer inblenden in de Achter grond. Brush er wat overheen of doe wat filters erbij. Ik zou de text (zoals eerder gezegd) niet met al die kleuren doen, maar gewoon 1 kleur zodat het niet zo vloekt. Neem een geschikte achtergrond kleur, zodat het bij het vliegtuig past. Je kan ook bijvoorbeeld wolken op de achtergrond doen . GTA-Pilot, ga iig lekker door met photoshoppen, volg tutorials en doe mee aan contests, en dan merk je vanzelf dat je steeds beter wordt . Reageren
gta-pilot Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 ok ik zal er wat mee doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.