Jump to content

mijn 2de sig :)

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan rate ik je 2de sig _O_

Voor je 2de sig is ie wel zeer mooi gedaan.

Maar je bent weer de stroke vergeten (dat zwart rand aan je sig)

Je brushes zijn wel mooi maar misshien moest je toch wat meer met layers werken maar oke het is pas je 2de.

Lettertype is wel leuk gedaan.

Render is ook wel mooi.

Ik zeg een 7.5 omdat het pas je 2de is. ^_^

Geplaatst:

omdat je net ben begonnen zal ik maar een kleine tip geven ( de rest komt vooral met ervaring, zelf nieuwe dingen proberen ect )

- Probeer je Naam niet in zulke felle kleuren te doen, op zo'n donkere achtergrond, het is hierdroor slecht te lezen en het vloekt.

Voor de rest blijf nieuwe tuts gebruiken en je komt er wel ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

ow... ik vond het wel mooi...

en sunray kan je mt het uitlegen want mij lukt het niet :-(

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:

ok jongens ik heb een v2 nogsteets snap ik nix van de stroke maar nou jah hier is hij dan (vraag me niet hoe ik hem heb gemaakt ik heb gewoon wat ziten kloten): gtapilot2od8.jpg

Geplaatst:

Ik heb betere 2e sigs gezien. Als ik jouw was Pilot, zou ik de render wat meer inblenden in de Achter grond. Brush er wat overheen of doe wat filters erbij.

Ik zou de text (zoals eerder gezegd) niet met al die kleuren doen, maar gewoon 1 kleur zodat het niet zo vloekt.

Neem een geschikte achtergrond kleur, zodat het bij het vliegtuig past. Je kan ook bijvoorbeeld wolken op de achtergrond doen ;).

GTA-Pilot, ga iig lekker door met photoshoppen, volg tutorials en doe mee aan contests, en dan merk je vanzelf dat je steeds beter wordt ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...