ricaboy Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hello ik heb laatst vcs gekocht toen ik in duisteland was nou wou ik graag de 100% savegame laten werken op me psp dit lukt niet naar mijn idee komt dit om dat mijn versie van vcs uit duistalnd komt en dat daar een andere voor is heeft iemand daze voor mij of is dat niet waar ????? alvast bedankt Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hello ik heb laatst vcs gekocht toen ik in duisteland was nou wou ik graag de 100% savegame laten werken op me psp dit lukt niet naar mijn idee komt dit om dat mijn versie van vcs uit duistalnd komt en dat daar een andere voor is heeft iemand daze voor mij of is dat niet waar ????? alvast bedankt Als jouw versie uit duitsland komt werkt het sowieso niet, omdat in Duitsland er gebruik wordt gemaakt van een andere savegame code (vanwege het ontbreken van het bloed in de Duitse versie en dergelijke). Ik heb even voor je gezocht (in het Duits) dus ik hoop dat je wat Duits kent. Ik kan het wel een beetje, maar ik heb niet direct iets kunnen vinden. Misschien kun je zelf even goed zoeken? - Ook kun je hier kijken... Succes! Reageren
ricaboy Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Eindelijk het is gelukt! op een Duiste site heb ik de 100% gevonden! thnx summerbase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.