Jump to content

gemodde auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een gemodde auto in de garage in doherty je weet wel in san fierro. en ik savede het spel(met natuurlijk de auto in de garage) en toen ik de garage deur opendeed was de auto helemaal wit. hoe kan dit? heb ik iets fouts gedaan ofzo?

Geplaatst:
ik had een gemodde auto in de garage in doherty je weet wel in san fierro. en ik savede het spel(met natuurlijk de auto in de garage) en toen ik de garage deur opendeed was de auto helemaal wit. hoe kan dit? heb ik iets fouts gedaan ofzo?

Je heb niets fout gedaan, maar dit is een vaak voorkomende bug. Volgens mij heeft niet iedereen er last van, ik heb er bjivoorbeeld nog geen last van gehad. Over het algemeen zijn bugs niet tot lastig te verhelpen, dus ik vrees dat er zo op het eerste gezicht ook niet echt veel aan te doen is. Je kan wel even deze patch installeren die wat bugs verhelpt, maar dat moet je voor jezelf maar even bekijken.

Geplaatst:

Je heb niets fout gedaan, maar dit is een vaak voorkomende bug. Volgens mij heeft niet iedereen er last van, ik heb er bjivoorbeeld nog geen last van gehad. Over het algemeen zijn bugs niet tot lastig te verhelpen, dus ik vrees dat er zo op het eerste gezicht ook niet echt veel aan te doen is. Je kan wel even deze patch installeren die wat bugs verhelpt, maar dat moet je voor jezelf maar even bekijken.

inieder geval bedankt

Geplaatst:

ja het is wel chil op je car te tuning :tu: maar ik van het so bagger dat ie ineens was verdwenen :N die bugs zijn wel irie :duh: maar bedankt dat je die bug tegenhouder(laten we het so noeme)kan downloaden ECHT HEEL BEDANKT :Y:tu::D:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...