GTAFreak007 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 hoe kun je je Proccessor overclocken ???ik zou dit graag eens weten als het nodig is Mvg gtafreak007 Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 dit moet je moet je echt kunnen dus ik raad het je aan het door iemand te doen die er ervaring mee heeft en het de eerste keer goed meekijken en laten uitleggen ook scheelt het nietzoveel je overclockt een beetje waardoor je processor zo'n 20% sneller word. Reageren
G13nn Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 dit moet je moet je echt kunnen dus ik raad het je aan het door iemand te doen die er ervaring mee heeft en het de eerste keer goed meekijken en laten uitleggenook scheelt het nietzoveel je overclockt een beetje waardoor je processor zo'n 20% sneller word. teveel overclocken zorgt er wel beetje voor dat de zooi in de PC sneller kapot gaat (not sure) Reageren
Froop Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Voor informatie over het fenomeen overclocken refereer ik naar Wikipedia. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.