superjetze Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 ik heb overal gezocht in gta 3 maar ik kon niet de Import/Export Garage vinden... waar is die? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 ik heb overal gezocht in gta 3 maar ik kon niet de Import/Export Garage vinden...waar is die? Je hebt er één op Shoreside Vale, één op Portland én je hebt op Portland een kraan waar je overheidsvoertuigen onder kwijt kunt. Welke bedoel je precies? Of wil je ze allemaal graag weten...? Ik wil wel even een kaartje voor je maken als je even zegt welke je wilt weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik had ooit iemand geholpen met een paar Screenshots van de Import/Export in Portland. Ik wil je wijzen op dit topic en deze post van mij. Misschien heb je er wat aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 oke nu weet ik er één, maar ik wil ze graag allemaal weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) De emergency crane is zeg maar schuin achter de Import/Export van Portland. Als je op het gestreepte vierkant in het midden een politie auto plaatst , zou ie opgetakelt moeten worden. Ik zal ff een kaartje maken voor de Shoreside Import/export. [edit] Bewerkt: 5 augustus 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 kun je ook een screen shot maken waar het is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 Je ziet toch wel waar het is? Ik heb nu ff geen tijd om dat te doen , heeft iemand anders misschien tijd?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 Voor de andere locatie van de Import/Export had ik weer in een andere topic een Screenshot gemaakt. Het ging om dit topic. Je moet dan deze post van mij doorlezen en daarvan moet je op plaatje 2 klikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 ooh ja, daar ben ik alles geweest... toen wist ik niet waar het voor was, maar nu wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grovegang Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik zelf doe altijd de auto's naar de kraan in de haven in Portland daar worden se op een boot gehezen. Maar meestal doe ik dit niet ik rij meestal een beetje rond door de stad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik zelf doe altijd de auto's naar de kraan in de haven in Portland daar worden se op een boot gehezen.Maar meestal doe ik dit niet ik rij meestal een beetje rond door de stad. Maar wat heeft dit tot betrekking op de Import/Export garage? Want de kraan die jij beschrijft word voor de Emergency Vehicle Crane import/export gebruikt , niet de Import Export Garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.