Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 ja OTB is de beste manier om geld te verdienen, ik zet altijd $9.999.995 in (hoger gaat niet) op het slechtste paard en als ik verlies load ik, maar als ik win Ik heb nu al 700 miljoen dankzij dit systeem. Maarja is wel een beetje cheaten Reageren
baszz Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) ja OTB is de beste manier om geld te verdienen, ik zet altijd $9.999.995 in (hoger gaat niet) op het slechtste paard en als ik verlies load ik, maar als ik win Ik heb nu al 700 miljoen dankzij dit systeem. Maarja is wel een beetje cheaten kheb het net es ff zitten doen maar ik ben 100000000 armer, ken ik weer opnieuw. En nadat 1/12 gewonnen had ben ik gaan tellen maar de 6e erna won ie weer. Daarna volop inzetten (ong. 8 milj per keer) en niks :blink: Zometeen nog maar es proberen Bewerkt: 27 januari 2005 door baszz Reageren
Tmzom Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 HEej..... Net zoals in Vice city, doe ik gwoon cheat voor tank, end an vigilante in een uurtje heb je zo 40 miljoen... da vin ik leuker als paardje rijden:D Laterszzzz De tank cheat is: circle, circle, L1, circle, circle, circle L1, L1, R1, Triangle, Circle, Triangle:) Suc6 Reageren
Pablo Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 LEKKER DUBBEL POSTEN deze truuks zijn al bekend en besproken sind sa net uit was. gebruik die zoekactie ,werkt echt , het is niet gewoon een wit balkje op je monitor Reageren
jojogta3 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 doe ik ook altijd met tank maar ik doe zonder code dusz bij mij is tank in legerbasis stelen B) B) B) vet leuk man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.