Jump to content

Smudge tool

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik kan nog niet zo goed smudgen, dus ik zou graag wat sites met tutorials of w/e willen weten om dat beter te leren.

Heb het best nodig, en zelf kom ik er niet goed uit :).

:eten: kom maaar op xD :eten:

Geplaatst:

Smudgen kan je naar mijn mening niet leren, je moet de manier van smudgen aanpassen aan je doelstelling, dus de richting, hoeveelheid, brush en dergelijke hangen van jezelf af. Toch kan je hier enkele tuts vinden.

Geplaatst:
Hey,

Ik kan nog niet zo goed smudgen, dus ik zou graag wat sites met tutorials of w/e willen weten om dat beter te leren.

Heb het best nodig, en zelf kom ik er niet goed uit :).

:eten: kom maaar op xD :eten:

Ik heb even een paar tutorials voor je gezocht:

In feite hangt smudgen grotendeels af van je eigen instellingen. Het is daarom erg belangrijk dat je de juiste en de beste instellingen gebruikt. Er is overigens geen 'geschreven regel' voor die instellingen, dus deze kun je geheel naar je eigen smaak inrichten. Stel de instellingen zo in, dat je vindt dat je er iets moois bij kan maken. Mocht iets niet mooi lijken, verander dan gewoon de instellingen en probeer het nog eens. Succes! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt!

Ik zal ff al die dingen proberen, maar mij ging het ook vooral hoe een mooie setting te krijgen zoals in de sig van Froop.

EDIT: Tut 1 van Matthijs zie ik niet :(

L8rz,

Tryphion

Bewerkt: door tryphion

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...