zenix Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) ik was wat aan het modden (kleren) maar plots verneukte ik heel men player.img, zou iemand die eens op rapidshare zetten aub want nu kan ik niet spelen.. het geeft niet als je zelf al kleren gemod hebt. mvg, zenix edit; het is voor gta sa Bewerkt: 4 augustus 2007 door zenix
-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 ik was wat aan het modden (kleren) maar plots verneukte ik heel men player.img, zou iemand die eens op rapidshare zetten aub want nu kan ik niet spelen.. het geeft niet als je zelf al kleren gemod hebt.mvg, zenix edit; het is voor gta sa Het bestand is zo'n 65 mb groot, dus ik denk niet dat iemand hem überhaupt kan uploaden. Daar is ten eerste denk ik geen host als Rapidshare voor en ten tweede zal het uploaden + inpakken erg veel tijd innemen. Ik heb nog wel twee opties voor je; Optie één is dat je de bestanden aanvraagt, waarmee je gemod hebt. Je kan die bestanden aanvragen in dit topic. Geef wel duidelijk aan wat het is en waar het vinden valt. Een tweede optie is natuurlijk een herinstallatie van het spel. Zo zal je namelijk zeker weten dat al je bestanden weer helemaal origineel en schoon zijn. >>> Door Wazuup: --> <<<
Recommended Posts