Kruger Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Lieve mensen, Ik ben nu bezig met de import/export missies, maar ik kan maar geen stafford krijgen. Ze staan nergens en ik weet ook niet waar ze rijden. Please help me! Groeten, Kruger Reageren
Bigstijn Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Hij staat hier op de map: Queens, San Fierro naast de trappen van een hotel dat ook een save-huis is. En hier kan je er nog een plaatje van vinden: klik. Je kan op de map opmerken dat het vlak bij de kapsalon is Bewerkt: 5 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
PrI3sT Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 en ze rijden in hopen in las venturas Reageren
-Omar- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Hij staat hier op de map: Queens, San Fierro naast de trappen van een hotel dat ook een save-huis is. En hier kan je er nog een plaatje van vinden: klik. Je kan op de map opmerken dat het vlak bij de kapsalon is Maar daar spawnt ie d8 ik niet altijd In Las Venturas rijden er soms wel een hele rij, of je kan een carspawner gebruiken om hem te spawnen. ( dit wou ik nog even toevoegen op Bigstijn sorry) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Hij staat hier op de map: Queens, San Fierro naast de trappen van een hotel dat ook een save-huis is. En hier kan je er nog een plaatje van vinden: klik. Je kan op de map opmerken dat het vlak bij de kapsalon is Maar daar spawnt ie d8 ik niet altijd In Las Venturas rijden er soms wel een hele rij, of je kan een carspawner gebruiken om hem te spawnen. ( dit wou ik nog even toevoegen op Bigstijn sorry) Dit topic ging om hulp voor import/export voor de Stafford. De Stafford spawnt er inderdaad niet altijd, want is import/export gerelateerd. Maar aangezien de topicstarter hem in die tijd juist nodig heeft, is er geen probleem. Reageren
Kruger Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Bedankt voor de snelle reacties. Ik ben inderdaad daar bij dat hotel geweest, maar daar staat hij nog niet. Ik ga maar eens een trein naar las venturas nemen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Bedankt voor de snelle reacties. Ik ben inderdaad daar bij dat hotel geweest, maar daar staat hij nog niet. Ik ga maar eens een trein naar las venturas nemen. Weet je zeker dat hij er niet staat? Al even weggelopen en teruggelopen? Zoals bij elke spawnplek van voertuigen, kan het zijn dat hij er ook even niet staat. Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Als het goed is staat ie vanaf de voorkant gekeken links van de ingang. Maar soms spawnt er op het zelfde moment een Stafford voor de ingang. Een andere mogelijkheid is om in een andere auto die op dezelfde lijst staat rond te rijden. Toen ik de Blista Compact van Easter Bay Airport naar de haven reed kwam ik opeens opvallend Stallion's, Slamvan's, Cheetah's en Sabre's tegen. Naar Las Venturas gaan heeft weinig zin. Een voertuig dat op de export-lijst staat spawnt veel minder tot bijna niet (tenzij je dus in een andere auto zit die ook op de lijst staat). Als je zonder dat de FCR-900 op de lijst staat naar de Bike School gaat dan wisselen de motoren zich af (óf FCR-900 óf NRG-500 + Freeway). Maar toen de FCR-900 op de lijst stond kwam ik bij de Bike School elke keer alleen maar de NRG-500 + Freeway tegen. Reageren
Kruger Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik ben ff naar Las Venturas gegaan met de trein, en na daar een tijdje te hebben rondgefietst zag ik een stafford aan de kant van de weg staan. Die heb ik ingeleverd dus het probleem is opgelost. Bedankt voor de hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.