ifc3 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Waarom zet je je foto's niet direct op een schijfje? Meeste DVD spelers kunnen gewoon jpg bestanden weergeven op je pc en bevat gewoon slideshow, blader en zoom functies. kwil graag een menu erbij, want er komen ook andere foto's op en niet alleen van de vakantie, anders word het onoverzichtelijk. Is ook voor het eerst dat ik het zo doe. Daarom snap ik er nog niks van:P Dan maak je mappen. EDIT: Ik heb dit nog nooit gedaan, vandaar dat ik er niets van weet. Bewerkt: 5 augustus 2007 door ifc3 Reageren
Reinier93 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Waarom zet je je foto's niet direct op een schijfje? Meeste DVD spelers kunnen gewoon jpg bestanden weergeven op je pc en bevat gewoon slideshow, blader en zoom functies. kwil graag een menu erbij, want er komen ook andere foto's op en niet alleen van de vakantie, anders word het onoverzichtelijk. Is ook voor het eerst dat ik het zo doe. Daarom snap ik er nog niks van:P Dan maak je mappen. EDIT: Ik heb dit nog nooit gedaan, vandaar dat ik er niets van weet. ik doe dat wel gewoon dan anders is het nooit klaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.