ganton_gangster007 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 kan iemand een map aangeven waarop sraat aangeduid waar je dat wijf kan vinden om je wapens te behouden bij wasted ik kan haar echt nergens vinden in SF Reageren
henk_jan Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 ga naar de sportschool in SF kijk naar een ''heuvel'' en daar is een golfbaan. daar staat ze ergens te vechten ofzo Reageren
easter egg Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 ik heb ook zoon wijf dan ben ik opgepakt maar heb ik me wapens nog en gaat geen geld af. Reageren
Sasuke Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Was toch die dame ( politie ) in de desert ? :huh: Reageren
easter egg Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Was toch die dame ( politie ) in de desert ? :huh: ja die werkt daar bij de police. er zijn toch 6 vriendinnen die je kunt krijgen???? Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Was toch die dame ( politie ) in de desert ? :huh: ja die werkt daar bij de police. er zijn toch 6 vriendinnen die je kunt krijgen???? Vriendinnen? hoor je dit via je vriendinnen te unlocken? Ik hou mijn wapens ook als ik opgepakt ben, of als ik dood ben. Maar ik heb geen vriendinnen (ze zijn er nooit meer!!!) Reageren
The Godfather Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 ja je kan lang zoeken naar dat "wijf" in SF....want ze zit in LV....in EL Quebrados het rode stipje in de rode cirkel vind je haar (noorden van SA) Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2004 ja je kan lang zoeken naar dat "wijf" in SF....want ze zit in LV....in EL Quebradoshet rode stipje in de rode cirkel vind je haar (noorden van SA) nee daar zit die politiewijf in de desert daarmee kan je je weapons behouden als je opgepakt wordt Reageren
Scott16 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Ik behoud altijd mijn wapens. Je krijgt ook een police uniform als je met die vriendin 100% haald toch? Reageren
-Richard- Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) ja je kan lang zoeken naar dat "wijf" in SF....want ze zit in LV....in EL Quebradoshet rode stipje in de rode cirkel vind je haar (noorden van SA) nee daar zit die politiewijf in de desert daarmee kan je je weapons behouden als je opgepakt wordt Ja, die zocht je toch ook? @San Andreas Boy, ja dat klopt. bij 100% krijg je zo'n uniform. Bewerkt: 23 december 2004 door GTAspeler Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 met die uniform kan je toch nix mee doen je wordt nog steeds achtervolgd door de cops als je iets gedaan hebt bij VC was het anders Reageren
mango Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) met die uniform kan je toch nix mee doen je wordt nog steeds achtervolgd door de cops als je iets gedaan hebt bij VC was het anders ja das wel nep van R*.ga ik het legerbasis in komen er gelijk 5 sterre terwijl ik dat pak aan heb :angry: Bewerkt: 26 december 2004 door mango Reageren
Trax Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 met die uniform kan je toch nix mee doen je wordt nog steeds achtervolgd door de cops als je iets gedaan hebt bij VC was het anders Je kan de garage van de politie in :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.