arko 91 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb sinds mei vista, ik had in mei ook SA op m'n pc gezet, nog niet gebruikt, tot ik hem vandaag probeer te starten en er gewoon niks gebeurt, bureaublad icoon - hij doet iets met de cd en stopt computer - cd - hij doet iets met de cd en stopt startmenu - hij doet iets met de cd en stopt andere dvd drive geprobeert, zelfde verhaal opnieuw geinstalleerd, helpt niet wat kan ik hier tegen doen? Bewerkt: 5 augustus 2007 door arko 91 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb sinds mei vista, ik had in mei ook SA op m'n pc gezet, nog niet gebruikt, tot ik hem vandaag probeer te starten en er gewoon niks gebeurt,bureaublad icoon - hij doet iets met de cd en stopt computer - cd - hij doet iets met de cd en stopt startmenu - hij doet iets met de cd en stopt waarom werkt ie niet? Ik zou sowieso eerst even controleren of je dvd-speler nog goed werkt. Om even te controleren of de dvd-speler goed is, raad ik je aan enkele andere DVD's te proberen. Doen deze het wel gewoon, dan werkt de dvd-speler in ieder geval nog goed. Een tweede optie kan zijn dat je DVD een beetje vuil is. Het kan voorkomen dat je DVD dan niet goed wordt gelezen, dus het kan zeker geen kwaad als je je DVD even voorzichtig schoonmaakt. Als je er overigens nog een brander onder hebt zitten, kun je even proberen of die hem laadt. Edit: Ik zie je edit nu pas. Als de installatie goed is gegaan, dan zal de DVD ook gewoon nog wel goed zijn. Bewerkt: 5 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
arko 91 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 andere spellen doen het nog wel gewoon, en het opnieuw installeren van Sa ging ook goed, dus aan de dvd ligt het niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 andere spellen doen het nog wel gewoon, en het opnieuw installeren van Sa ging ook goed, dus aan de dvd ligt het niet Ga even naar apparaatbeheer en kijk of er geen gele uitroeptekens staan bij één je spelers. Ik hoop dat je weet hoe je er komt, anders heb ik een uitleg voor XP die je misschien ook voor Vista kunt gebruiken: Ga via 'Start' naar 'configuratiescherm' en kies daar voor 'prestaties en onderhoud'. Klik dan op 'systeem' en je zult een nieuw schermpje moeten krijgen. Ga naar het tabblad 'hardware' en als het goed is moet daar een link naar apparaatbeheer staan. Kijk onder het kopje Dvd-/cd-rom stations of er geen gele vraag- of uitroeptekens staan. Mochten deze er wél staan, dan moet je even je stuurprogamma's bijwerken. Een andere optie is dit misschien? Dat zijn updates zijn voor je speler, dus misshcien kun je dat proberen. Overigens wordt de kans dat het aan Vista ligt alleen maar groter. Je bent er denk ik wel van op de hoogte dat er nog erg veel kinderziektes zijn, dus de kans is groot dat het (helaas) daaraan ligt. Reageren
arko 91 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 andere spellen doen het nog wel gewoon, en het opnieuw installeren van Sa ging ook goed, dus aan de dvd ligt het niet Ga even naar apparaatbeheer en kijk of er geen gele uitroeptekens staan bij één je spelers. Ik hoop dat je weet hoe je er komt, anders heb ik een uitleg voor XP die je misschien ook voor Vista kunt gebruiken: Ga via 'Start' naar 'configuratiescherm' en kies daar voor 'prestaties en onderhoud'. Klik dan op 'systeem' en je zult een nieuw schermpje moeten krijgen. Ga naar het tabblad 'hardware' en als het goed is moet daar een link naar apparaatbeheer staan. Kijk onder het kopje Dvd-/cd-rom stations of er geen gele vraag- of uitroeptekens staan. Mochten deze er wél staan, dan moet je even je stuurprogamma's bijwerken.Een andere optie is dit misschien? Dat zijn updates zijn voor je speler, dus misshcien kun je dat proberen. Overigens wordt de kans dat het aan Vista ligt alleen maar groter. Je bent er denk ik wel van op de hoogte dat er nog erg veel kinderziektes zijn, dus de kans is groot dat het (helaas) daaraan ligt. ik zeg dat het niet aan de dvd ligt, en in de eerste post stond al dat het niet aan de dvddrive ligt ook... maar bedankt voor de info, al heb ik er niks aan Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 ik zeg dat het niet aan de dvd ligt, en in de eerste post stond al dat het niet aan de dvddrive ligt ook... maar bedankt voor de info, al heb ik er niks aan Ik heb vandaag nog even wat verder gezocht naar je probleem en ben een mogelijke oplossing tegengekomen. Eerste wat je gaat doen is GTA toch weer even herinstalleren. Ik vermoed niet dat het daadwerkelijk nodig is, maar het kan geen kwaad. Na het voltooien van de installatie zal er een pictogram verschijnen op je bureaublad. Klik met je rechtermuisknop op het icoontje en kies voor 'eigenschappen'. Ga dan naar 'compatibiliteit' en zet hem op 'Windows XP Servicepack 2'. Kies voor 'toepassen' ensluit het scherm. Probeer dan GTA nog eens te starten. Reageren
arko 91 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 nope, geen verschil Reageren
-_- Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 kijk op google heb ik gezeten en vista is heel slecht want heel veel spellen doen het niet daar om moet je xp nemen of je pc is te langzaam [zo als die van mij!] Reageren
arko 91 Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 haha, de snelheid en andere specificaties van een pc die vista kan draaien zijn ruim genoeg om sa te draain en idd, meerdere spellen doen het niet, maar vooral de erg oude, van sa had ik wel verwacht dat hij het nog zou doen... Reageren
-_- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 miss heb je hem un de brander gedaan of je pc houd dat niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.