peter99 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Ik had niks te doen en dacht laat ik een cockpit van me scherm maken. Allerlei klokjes en metertjes toegevoegd Resultaat: Toon hier je creaties met vista Bewerkt: 5 augustus 2007 door peter99 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik heb geen Vista maar misschien is het leuk om dan wolken ofzoiets op de achtergrond te doen. Dan lijkt'ie nog echter Reageren
peter99 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Of een skyline als Bewerkt: 5 augustus 2007 door peter99 Reageren
LBG Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Of een skyline als Een skyline als eten? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Of een skyline als Een skyline als eten? Hij houdt vast van een stevige maaltijd. Uhm tsja, wat moet je hier eigenlijk bij voorstellen? Ik zie vier engine's. Maar goed, leuk bedacht. Reageren
Boris H. Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Zie ik hier nou CPU usage metetjes tussen zitten? En kun je misschien vertellen wat die metertjes voor info wergeven? Ik ga zelf over een tijdje een laptop kopen met Vista en ik vind dit wel interresant. Groetjes, Boris H. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Wel raar dat de twee cpu-metertjes verschillende waarden aangeven Reageren
Boris H. Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Wel raar dat de twee cpu-metertjes verschillende waarden aangeven Wat dacht je van een dual-core processor? Anyway, ik ben zeer benieuwd naar uitleg van die metertjes... Reageren
peter99 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ok ik geef "het" antwoord 1.skyline als ? was een klein typ foutje , moest zijn Skyline als achtergrond maarja ik ga hem niet editten, want dit ziet er ook wel gein uit 2.info over metertjes: 1. links (de grote) is brandstof 2. Links (de kleine) is toevoer van de brandstof 3. rechts, de grote is stabiliteit 4. rechts, de kleine is tank inhoud 5. de vier engine's zijn het gebruik van de motoren 6. Altitude is hoogte, het zegt dat op 2400 voet zitten, kleine wijzer is duizenden en de grote is honderden (volgende keer even secondewijzer als tientallen toevoegen) 7. rudder is dat ding achterop, geeft aan hoe ver hij is gedraaid 8.dat blauwe ding is snelheid Jeb ik heb een AMD® Live-technologie - Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 5000+ Reageren
G13nn Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 alleen een klok heeft toch 2 wijzers? Reageren
peter99 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 ik kan kiezen of ik er ook seconde bij wil hebben Reageren
G13nn Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 maar al die engines hebben 2 wijzers en die van altitude en 1 wijzer van de 2 zou sowieso waardeloos zijn Reageren
peter99 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik zal het zo zeggen, no details allowed in this picture Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Mag ik er ook een SuperKaramba-creatie tussen zetten (widget/gadget/plasmanoid programma van KDE)? Of screenlets? EDIT: Bijvoorbeeld dit ofzo?: Bewerkt: 6 augustus 2007 door ifc3 Reageren
Jorair Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) Dat blauwe ding geeft niet de snelheid aan hoor, hij geeft eveneens je altitude (hoogte) aan. Kijk maar eens goed, ze staan allebij op 2400. Een snelheidsmeter heeft nooit 2 wijzers. Best wel mooi, misschien moet je dan als achtergrond een echte cockpit toevoegen . EDIT: Wat is dat kruisje linksboven dat blauwe 'klokje' in het midden? Bewerkt: 6 augustus 2007 door Jorair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.