Koen729 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Hoi, Ik heb bij GTAF en een aantal andere sites bij GTAF aangeklikt dat ze bij 'Inloggen' in het vakje naam 'Koen729' invullen, en in het vakje 'Password' Haha lol[/font] invullen. Maar hoe kan ik hem dat nu laten verwijderen? Ik heb: +Cookies verwijderd +Extra => Privégegevens opruimen (werkte niet?!) +Firefox opnieuw geinstalleert.. HELP! Reageren
Preddy Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Vink bij Extra > Opties > Privacy > Instellingen eens alles aan en druk dan op Nu wissen.... Misschien dat dat helpt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Dat doe je als volgt: Extra > Opties > Beveiliging > Wachtwoorden tonen > Alle verwijderen Reageren
Koen729 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Vink bij Extra > Opties > Privacy > Instellingen eens alles aan en druk dan op Nu wissen.... Misschien dat dat helpt. Dat doe je als volgt:Extra > Opties > Beveiliging > Wachtwoorden tonen > Alle verwijderen Beide gedaan, één van de twee, of allebei, werkte, bedankt! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik heb nog iets toe te voegen, meestal moest je bij de oudere Firefox nog extra-opties en zo doen, maar er is iets handigers: Ga naar Extra -> Privégegevens opruimen... -> Vink dan opgeslagen wachtwoorden in. Dit helpt. Maar je kan ook dit doen: Extra -> Opties -> Privacy -> Instellingen -> Vink opgeslagen wachtwoorden in. Zodra je naar Extra -> Privégegevens opruimen... -> en dan op de knop drukt, staat wachtwoorden verwijderen ook gelijk ingeschakeld. Maar het is al opgelost, maar gewoon een kleine toevoeging over de werking er van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.