Jump to content

WAAR MA JHONSON

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

er zijn al talloze topics over dit verschinsel gemaakt gebruik de zoekfunctie :D

er staaan ook maps bij

Bewerkt: door ganton_gangster007
Geplaatst:

valt daar wat te zien dan ? volges mij niej , iemand lulde erges iets over een geest ofzo maar dah was volgesmij fake

Geplaatst:

dit is volgens mij gewoon fake hoor, iemand had gezegd dat er een zombie was ofzo en als je een foto maakt een geest ziet (op zown begraafplaats) maar er stond geen bron bij, dus ik geloof het niet

Geplaatst: (bewerkt)
dit is volgens mij gewoon fake hoor, iemand had gezegd dat er een zombie was ofzo en als je een foto maakt een geest ziet (op zown begraafplaats) maar er stond geen bron bij, dus ik geloof het niet

Dit klopt.

San Andreas Boy heeft het onderzocht en niks gevonden, en gezien. (de hele nacht foto's enzo zitten te maken)

Dus ga er maar vanuit dat dit nep is.

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:

Wie zegt dat ze in Los Santos ligt?

Er zijn meerdere begraafplaatsen.

Misschien leuk om die eens te onderzoeken.

Maar verwacht niet te veel want de meeste geruchten hier berusten niet op waarheid.

Lazlow

Geplaatst:
Wie zegt dat ze in Los Santos ligt?

Er zijn meerdere begraafplaatsen.

Misschien leuk om die eens te onderzoeken.

Maar verwacht niet te veel want de meeste geruchten hier berusten niet op waarheid.

Lazlow

Omdat dat op een grafsteen staat lees eerst vorige psot voordat je dom gaat antwoorden

Geplaatst:
ik wist zelfs niet dat er kerkhoven waren ...

Speel je met je ogen dicht of heb je SA gewoon niet? In de eerste missie kom je namelijk bij het graf en later moet je er nog een keer naar toe.

Ik ga even die missie opnieuw spelen om te kijken of het te zien is wel graf van 'mams' is.

EDIT: dit is het graf van CJ's moeder. Het is een gat maar je kunt er niet in. Maar op foto's ervan zie je niets vreemds.

post-19-1103920672.jpg

Geplaatst:

Dat van CJ's Mom is inderdaad fake.

En als je een nieuw spel begint en je eerste missie dat je moet gaan fietsen,daar is de kerkhof waar zijn moeder ligt.

Er komt ook een filmpje voor die missie.

Daar geeft sweet hem ook de schuld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...