koba_nochi Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 kunnen jullie mij helpen een pc te maken ? mijn pc is helemaal verouderd.. en ik kan echt niks spelen... mijn budget ligt rond de 800€ en daarin moet ook dingen als muis en toetsenbord bijzitten ^^ scherm en muismat heb ik wel! ik wil er mee: gamen fotobewerking videobewerking schoolwerk office internetten msn-en mailen enz. hopelijk komen we er snel uit! Reageren
xgaming Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Samengesteld op azerty (webshop) een systeem + tobo + muis voor € 796,09. Zit geen vista bij! Je kan er weer in ieder geval 1 jaar mee vooruit. Als je wilt kan je iets besparen op je videokaart en dan een beter processor nemen (E6750). Dit is een betere pc om video's mee te bewerken en ietsje over je budget heen. Prijs van deze computer is € 808,66 Bewerkt: 5 augustus 2007 door xgaming Reageren
koba_nochi Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Samengesteld op azerty (webshop) een systeem + tobo + muis voor € 796,09. Zit geen vista bij! Je kan er weer in ieder geval 1 jaar mee vooruit. Als je wilt kan je iets besparen op je videokaart en dan een beter processor nemen (E6750). en waar moet ik op bezuinigen als ik wel vista wil ? Reageren
xgaming Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Je kan op de videokaart van de eerste bezuinigen en dan de Ati Radeon X1950XT nemen. Je kan zelf ook kiezen.... Reageren
koba_nochi Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 en met deze pc zou vista goed moeten draaien ? ik wil geen vastlopers natuurlijk Reageren
xgaming Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Je hebt genoeg ram, goede videokaart, nieuwe processor dus ik denk dat het wel goed gaat. En deze is met vista: Prijs: € 808,16 Bewerkt: 5 augustus 2007 door xgaming Reageren
Joriz Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik denk niet dat je moet gaan bezuinigen. Je hebt achteraf spijt als je een te slechte pc hebt gekocht die niet makkelijk uitbreidbaar is of na een jaar al niet meer spellen aan kan (al maken deze 2 voorbeelden niet heel veel van elkaar uit). Neem contact op met je werk/school of het mogelijk is of je gratis/goedkoper Windows Vista kan krijgen. Lees ook het stukje over Surfspot hier ergens anders in het computer talk gedeelte. Tevens kan je bijvoorbeeld je huidige computerkast (en misschien ook voeding), toetsenbord en muis hergebruiken en je oude hardware verkopen. Levert ook weer wat geld op en bespaard ook weer een paar tientjes. Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Samengesteld op azerty (webshop) een systeem + tobo + muis voor € 796,09. Zit geen vista bij!Je kan er weer in ieder geval 1 jaar mee vooruit. Als je wilt kan je iets besparen op je videokaart en dan een beter processor nemen (E6750). en waar moet ik op bezuinigen als ik wel vista wil ? Ehh, neem een AMD pc? Reageren
xgaming Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Als je nog een oude cd van windows XP hebt liggen, gebruik die en neem dan systeem 2. Vista kan je altijd nog later erbij kopen. Ga eerst voor een goede ondergrond en dan pas voor de extra dingen. @ ifc3: Ben niet zo bekend met AMD, is wel goed alleen ik weet niet welke beter zijn in vergelijking met intel. Bewerkt: 5 augustus 2007 door xgaming Reageren
koba_nochi Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik denk niet dat je moet gaan bezuinigen. Je hebt achteraf spijt als je een te slechte pc hebt gekocht die niet makkelijk uitbreidbaar is of na een jaar al niet meer spellen aan kan (al maken deze 2 voorbeelden niet heel veel van elkaar uit). ik moet het wel kunnen betalen he iemand anders nog een idee voor een systeem ? Reageren
koba_nochi Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 en is die voeding wel goed? ik lees er veel negatieve berichten over... Reageren
xgaming Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 en is die voeding wel goed?ik lees er veel negatieve berichten over... Als je een goede voeding wil moet je 30 euro bijleggen. Dan kan je bijvoorbeeld de Enermax Liberty 500 Watt Retail nemen. Reageren
koba_nochi Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Als je een goede voeding wil moet je 30 euro bijleggen. Dus jullie raden mij een voeding aan die niet goed is ? wat vinden jullie eigenlijk van de Nvidia 7600GT ? Reageren
xgaming Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Die voeding is wel goed, alleen als je echt een topper wilt hebben moet je 30 euro bij leggen.... Nvidia 7600GT.... beetje verouderd. Kan nog wel wat games aan maar games zoals crysis redt ie niet. Als je aan de toekomst wilt denken moet je toch voor een 8800GTS gaan (geen 8800gt is bijna hetzelfde als de 7600GT). De keuze is aan jou. Bewerkt: 5 augustus 2007 door xgaming Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik zou een AMD Systeem nemen, dat is in die prijs cat. volgens mij het beste, omdat je dan minder betaalt voor meer. AMD Athlon X2 5200+: 120 euro Intel Core 2 Duo E6600: 180 euro Ook een leuke pagina om cpu's te vergelijken: geekbench Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.