Jump to content

verwachtingen in gta

vindt je het jammer dat hoge verwachtingen zoals de kermis (dat je niet in achtbanen kan) bijv niet uitgekomen is en bijv ook de skateboard  

47 leden hebben gestemd

1. 1. vindt je het jammer dat hoge verwachtingen zoals de kermis (dat je niet in achtbanen kan) bijv niet uitgekomen is en bijv ook de skateboard

• 1: mee eens
      25
    • 2: oneens
      11
    • 3: geen mening
      8

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik kies voor mee eens want er waren veel verwachtingen dat het spel erg realistich zou worden dat je haar biv ing groeien maar als je in sa naaar de kapper gaat en je hebt kort haar kan je gewoon meteen een afro nemen :D jmmr dat je moest wachten todat je haren waren gegroeid om zon type kapsel te nemen ofzo zou veel leuker zijn

Bewerkt: door ganton_gangster007
Geplaatst:

oh shit per ongeluk op de onjuiste topic geplaatst kan iemand hem verplaatsen plz naar general???

Geplaatst:

ik vind het spel nu al beregoe4d dus als alles nog beter moet,

en trouwens gta paste net op die double layer :)

Geplaatst:

Ik vindt het niet jammer dat het er niet inzit.

Natuurlijk was het wel leuk geweest als het er wel in zit.

Maar GTA SA is nu al super mooi en leuk.

Je kan niet alles hebben.

Daarom heb ik gestemd op ''geen mening''.

Geplaatst:

Ik zag vooral uit dat ze hadden gezegd dat alles realistischer ging zijn, dat de mensen en de politie slimmer zou zijn, maarjah ze hebben een IQ van een kip!

Geplaatst:

tsja wat moet ik zeggen, ze hadden veel geruchten maar nou dat ik het spel speel vind ik het zonder al die geruchten nog steeds leuk om met plezier te spelen! :D;).

dus.... geen mening ;) .

Geplaatst:

Het zou leuk zijn als het erin zat. Maar dat zit het niet, en zo erg vind ik dat nou ook weer niet. Ik heb evengoed wel lol. Dus geen mening.

Geplaatst:

ik heb op oneens gestemd, ondanks die verwachtingen blijft het een dik spel. ik ga me niet druk maken om zo'n skateboard of achtbaan, daar zijn wel andere spellen voor. ;)

Geplaatst:

ik vin het ook gaar dat Vinewood niet mooi is uitgewerkt de huizen zijn niet zo mooi en zo groot en vinewood is ook erg klein en ik vin het ook wel stom dat je niet kan golfen waren hebben ze golfbanen gemaakt dan???? onodige ruimte je ziet mensen niet eens golfen maar allleeen maar lopen over de banen en de tennisbane zijn ook onodig

Geplaatst:

ik vin het ook nep dat als je in zo'n supermarkt in gaat dat je bijna niks kunt kopen alleen maar drankjes en snacks

Geplaatst:
ik vin het ook nep dat als je in zo'n supermarkt in gaat dat je bijna niks kunt kopen alleen maar drankjes en snacks

ja, jij hebt heel erg groot gelijk in 24-7 kun je niks kopen wel drank en snacks aan automaten amai grote winkels met 2automaten plaatsverspilling vind ik :huh: ik zou ook liever realistisch schade hebben vb graven en grond blijft voor altyd kapot maar niet meer als terug gevuld is he maar als ontploffing dan wil ik wel liever zo'n gat blijft bestaan voor de rest van spel

Geplaatst:

(***SPOILER***)

en garage in doherty zitten ze te praten dat ze de garage gaan opkanappen enz bij die cutscene's en als je die garage als asset krijgt zit er niet eens lak aan dan is het nog steeds zo'n roetsgebouwtje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...