Jump to content

verwachtingen in gta

vindt je het jammer dat hoge verwachtingen zoals de kermis (dat je niet in achtbanen kan) bijv niet uitgekomen is en bijv ook de skateboard  

47 leden hebben gestemd

1. 1. vindt je het jammer dat hoge verwachtingen zoals de kermis (dat je niet in achtbanen kan) bijv niet uitgekomen is en bijv ook de skateboard

• 1: mee eens
      25
    • 2: oneens
      11
    • 3: geen mening
      8

Recommended Posts

Geplaatst:

ja we moeten eigenlijk ook wel rekening houden met de ruimte in het spel dat niet alles erop past maar R* kon toch de onodige dingen wegdoen ik snap zelf niet waarom ze de skateboard eruit hebben gegooid bijna voor de release zonde het spel blijft nog steeds mijn lievelings spel hoor ook al heb ik er wat kritiek op maar het spel scoort vet goed nu kijk maar naar de awards die zie laatst van gamespot hadden gekregen maar liefst 4!! :D

Geplaatst:

heb al een keer gezegd,

vind het jammer dat die journaliste en de bladen van alles beloofd hebben wat er niet inzit,

neemt niet weg dat SA gewoon super is,

maar stinkt gewoon dat ze leugens vertelt hebben

Geplaatst:

toen het spel uit kwam had k hem meteen gekocht en vond het spel bij het begin beetje tegen vallen totdat k veder ging spelen toen was het echt heel cool bijf. je haar en je kleding...

het is inderdaat jamer dat je niet in de kermis en dat soort dingen kan

ps:ik had gehoord van mensen dat die hadden gelezen dat je in elk huis kon maar je kan er bijna in geen een ( tenzij je in zoon inbraak autotje gaat zitten :puh:)

Geplaatst: (bewerkt)

toen ik gta sa kocht viel het tegen(was een beetje teleur geteld)want ik had zeer zeer hoge verw8tingen door alle verhalen screens etc..

maar hoe meer ik ging spelen viel het veel mider tegen dan ik dacht,er zitten zoveel dingen in gta sa die de dingen die er niet in zitten(wat wel gezegt werd dat het er in zou zitten)goed maken.

GTA SA in gewoon super spel en heb zeker geen spijt dat ik hem gekocht heb.

conclusie:GEEN MENING

Bewerkt: door tupac
Geplaatst:

IK oneens omdat:

ten eerste WTF ken je in een achtbaan doen

ten tweede wachten tot je haar lang is gegroeid zouw ik nep vinden

Geplaatst:
ik heb op oneens gestemd, ondanks die verwachtingen blijft het een dik spel. ik ga me niet druk maken om zo'n skateboard of achtbaan, daar zijn wel andere spellen voor. ;)

Jep. Same here.

Geplaatst:

die skateboard maakt me niet uit dat die eruit is want in plaats daarvan is de jetpack.

@ ganton_gangster007 had R* trouwens iets gezegd over een achtbaan?

Geplaatst:
die skateboard maakt me niet uit dat die eruit is want in plaats daarvan is de jetpack.

@ ganton_gangster007 had R* trouwens iets gezegd over een achtbaan?

ik ben het er mee eens

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...