.Antonio Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Omdat ik heb gesurft op m'n vakantie, dacht ik eraan om een surf sig te maken . Rates zijn welkom Reageren
D Corleone Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Hele mooie sig .Antonio! Vooral dat de C4D er mooi bij past. De Clipping Mask is ook goed erin geplaatst. Je hebt ook de goed stock uitgekozen. De tekst past er goed bij, heeft een goede kleur en goed op het board geplakt. Voor de rest heb ik er niet veel over te zeggen. 8/10 Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Het eerste wat mij opviel is de blauwe c4d, alleen jammer genoeg vindt ik deze niet echt passen bij je signature. Wat mij niet opviel was je naam en dat vind ik juist erg goed bij deze signature. Tekst past namelijk goed bij het geheel en stoort niet. Ook zie ik leuke effecten zoals het duplicaten van bepaalde stukken uit de afbeelding. Het moeilijke van dit soort signatures is het verzinnen van effecten aangezien je één en al water als achtergrond hebt en daarmee moeilijk kan improviseren om wat leuke effecten ervan te maken. Probeer eens wat smudge werk, dit zou de boel nog interessant kunnen maken, en heel misschien een wat dunnere signature formaat. Iets van vector (bloemen met wat mooie felle kleuren) ergens in een hoek zou deze signature misschien een wat hawaii surfstijl look kunnen geven. Ga zo door! Reageren
Froop Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Kun je je sig eens misschien laten zien als je de c4d desaturate? Ik denk dat het effect er minder, maar beter uitkomt. Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Bedankt voor de rates jongens! Ik ga meteen er wat aan veranderen. De C4D pas idd niet zo heel erg bij het geheel. Ik edit m'n post zometeen met nieuweren. EDIT: Ik heb in deze m'n C4D veranderd: Ik maak er nu een met meer Hawaii stijl EDIT2: Dat Hawaii stijl lukt niet echt, dus ik begin gewoon met een nieuwe signature Bewerkt: 7 augustus 2007 door .Antonio Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Lettertype: 9 Plaatsing: 9 Face: 9 Kleur: 9 Render: 8,5 Plaatsing: 9 Mooiheid: 8,5 Ingeblend: 8 Border: 8 Stijl: 8 Dikte: 8 Kleur: 9 Stijl: 9 Verdeling: 9 Achtergrond: 9 Effecten: 8 Overige: 8,2 Bonuspunten: Commentaar: Mooie signature! Font ziet er mooi uit en is goed geplaatst. Wat een beetje minder is, is dat blauwe. Dat past niet erg bij de rest van de kleuren. Linksonderin zit dat er trouwens wel goed uit. Dus het is een mooie signature geworden alleen dat blauwe nog wat weg halen. Keep up the good work! TOTAAL: 8,528571 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. PS; Dit is de rate voor de originele. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.