Pennywise The Clown Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) "Rommels last stand" is de naam van het level waar ik niet doorheen kom. Ondanks ik prima raad weet met de Britse wapens, loopt het spel niet door. Bij het stuk waar je moet ontsnappen uit het kleine dorpje stopt de storyline, wordt er niet meer geschoten, en zijn er geen duitsers meer te bekennen. Na drie keer resetten van het level, lijkt deze bug een standaart fenomeen. Zou het komen door het automatisch installeren van mods via COD-MP? of is er een mogelijkheid om een 100% Savegame te downloaden, zodat ik hem niet opnieuw hoef te installeren. Alvast bedankt, Pennywise Bewerkt: 5 augustus 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 op welk stukje is het als je bij de auto bent? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) op welk stukje is het als je bij de auto bent? Het gaat om het stukje "na" dat de auto crasht. Ik kan nog twee straten verder lopen, maar dan houd de storyline ermee op, en komen er geen enkele duitsers meer. Tevens blijven alle britten op een plek staan, zonder verdere activiteit. Weet iemand een site waar je eventuele SaveGames kunt downloaden? Bewerkt: 6 augustus 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 op welk stukje is het als je bij de auto bent? Het gaat om het stukje "na" dat de auto crasht. Ik kan nog twee straten verder lopen, maar dan houd de storyline ermee op, en komen er geen enkele duitsers meer. Tevens blijven alle britten op een plek staan, zonder verdere activiteit. Weet iemand een site waar je eventuele SaveGames kunt downloaden? Ik heb de SP denk ik niet goed genoeg gespeeld om zo te bedenken waar je vast zit, maar ik heb wel een klein vermoeden. Hoe dan ook, ik heb vaak genoeg missies gehad waarin alles in één keer stil stond. Bedoeling was dat jij dan de goede weg vond en zo kwam de rest ook weer 'tot leven'. Hoe dan ook, ik heb hier een savegame voor je gevonden. Het is een savegame waarin alle missies zijn gedaan, maar ik meende dat je alles per missie kan selecteren. Dus ik denk dat je je er wel mee redt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.